کد خبر 1305245
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸
شاسی بلند چری معرفی شد

نمای جلوی خودروی جدید از یک طراحی مشبک بزرگ برخوردار بوده که شامل اجزای چهارگوش می‌شود، درست مثل اینکه چری OMODA ۵ از آینده آمده است

به گزارش مشرق، نمایشگاه اتومبیل گانگجو به تازگی (۱۹ نوامبر سال ۲۰۲۱) افتتاح شده است و در روز افتتاحیه، SUV جدید چری به نام ایکس سی (Chery X-C) رسما معرفی شد. با توجه به پلاک خودرو و تابلوی الکترونیکی نمایشگاه، می‌توان گفت خودروی آینده چری OMODA ۵ نام دارد، که نخستین مدل شاسی‌بلند سایز متوسط پس از انقلاب محصولات Chery ۴.۰ به حساب می‌آید و ظاهرا در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید

هاچ بک جدید جک E۱۰X معرفی شد +عکس

از لحاظ ظاهری، نمای جلوی خودروی جدید از یک طراحی مشبک بزرگ برخوردار بوده که شامل اجزای چهارگوش می‌شود، درست مثل اینکه چری OMODA ۵ از آینده آمده است! بخش بالایی جلوپنجره مشبک به یک خط افقی با چراغ روشنایی باریک مجهز شده که نمای جلو را زیباتر می‌کند. چراغ جلو دارای طراحی مجزا بوده و چراغ‌های LED در آن‌ها به کار رفته است.

شاسی بلند چری معرفی شد +عکس

نمای جانبی چری OMODA ۵ با استفاده از عناصر طراحی، جذاب و چشم‌نواز شده و ظاهر شیک و مدرنی پیدا کرده است. خط کمر جانب خودرو دارای ناهمواری‌های موزون و متناسبی است که جلوه نور و سایه‌اندازی زیبایی را روی سطح بدنه ایجاد می‌کند.

شاسی بلند چری معرفی شد +عکس

چراغ‌های عقب خودرو به صورت افقی تعبیه شده و حالت تیزی دارند، اما منبع نور به کار رفته در آن‌ها از چیدمان عمودی برخوردار است. بدین ترتیب علاوه بر زیبایی، قابلیت تشخیص عقب بهبود می‌یابد.

شاسی بلند چری معرفی شد +عکس

در ضمن، چراغ راهنمای عقب از جلوه جریان آب برخوردار است که حس تجملی بودن را تقویت می‌کند.در داخل کابین چری OMODA ۵ رنگ مشکی برای عناصر مختلف غالب است.

شاسی بلند چری معرفی شد +عکس

اما جزئیاتی مثل فرمان سه پره چندکاره و دریچه‌های تهویه با تریم رزگلد طراحی شده‌اند که آراستگی چشمگیری را به کابین بخشیده است. یک نمایشگر یکپارچه شامل صفحه ابزار LCD و نمایشگر کنترل مرکزی به خوبی در کابین جاسازی شده‌اند و طراحی داخلی را ستودنی می‌کند.

شاسی بلند چری معرفی شد +عکس

از لحاظ مشخصات فنی هنوز هیچ اطلاعات موثقی در دسترس نیست. با این وجود گفته می‌شود چری در آینده حق انتخاب مدل‌های ۱.۶T (موتور ۱.۶ لیتری توربو) و ۲.۰T (موتور ۲.۰ لیتری توربو) را در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد.

منبع: خودروبانک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    7 2
    سال 1384 که یک ام وی ام 3 سیلندر گرفتنم که ایراداتی داشت که بعدها برطرف کردند. اینها در مدت 16 سال چه پیشرفتی داشتند و خودروسازهای ما چه پیشرفتی! چرا خودروسازهای ما هنوز شاسی بلند ساخت داخل تولید نکرده اند؟
  • hamed IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    1 1
    اسم چری که میاد تن و بدن من می لرزه فقط ضرر کردم و بس عمرا دیگه سراغ چری های گرون برم حتی اگه طلا بشه
    • Arezoo IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
      0 0
      چرااا؟منم میخواستم بخرم...اگه امکان داره توضیح بدین؟
  • امیر IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    0 0
    خیلی خب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس