کد خبر 1302042
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۳:۵۰
جنسیس GV۷۰ الکتریکی معرفی شد

جنسیس از نسخه الکتریکی GV۷۰ ۲۰۲۲ در نمایشگاه گوانگژو چین رونمایی کرد.

به گزارش مشرق، نسخه تمام الکتریکی این شاسی‌بلند الکتریکی دنباله‌روی سدان الکتریکی G۸۰ که چند ماه پیش معرفی شد است. این خودرو از سال آینده در برخی بازارهای مشخص عرضه خواهد و اگرچه فعلاً قیمت آن اعلام نشده اما انتظار می‌رود گران‌تر از نسخه‌های بنزینی و دیزلی باشد.

نیروبخش جنسیس GV۷۰ الکتریکی یک جفت پیشرانه الکتریکی با قدرت ترکیبی ۴۸۲ اسب بخار و گشتاور ۷۰۰ نیوتون متر در حالت بوست است. به این ترتیب قدبلند بی‌صدای جنسیس می‌تواند در عرض ۴.۵ ثانیه سرعت خود را از صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برساند.

بیشتر بخوانید

تویوتا با رونمایی از کرولا جشن گرفت +عکس

جنسیس GV۷۰ الکتریکی معرفی شد +عکس

جنسیس ظرفیت باتری این خودرو را اعلام نکرده اما گفته که از همان تکنولوژی شارژ سریع ۴۰۰/۸۰۰ ولت بکار رفته در GV۶۰ و هیوندای آیونیک استفاده کرده است. برای شارژ باتری از ۱۰ تا ۸۰ درصد تنها ۱۸ دقیقه زمان نیاز است.

جنسیس GV۷۰ الکتریکی معرفی شد +عکس

GV۷۰ الکتریکی همچنین شعاع حرکتی ادعایی ۴۰۰ کیلومتری با تست‌های کشور کره جنوبی دارد.

جنسیس GV۷۰ الکتریکی معرفی شد +عکس

محصول جدید جنسیس همانند سایر مدل‌های هیوندای و جنسیس از تکنولوژی‌ای سود می‌برد که با استفاده از آن مالکان می‌توانند برخی وسایل خانگی را نیز روشن کرده و استفاده نمایند.

جنسیس GV۷۰ الکتریکی معرفی شد +عکس

GV۷۰الکتریکی همچنین به سیستم DAS مجهز شده که می‌تواند به‌صورت خودکار پیشرانه و محور محرک را بسته به شرایط رانندگی متصل یا غیر متصل کند. یک حالت ویژه‌ی تراین نیز وجود دارد که با سیستم کنترل صدای فعال جاده همراه شده است.

جنسیس GV۷۰ الکتریکی معرفی شد +عکس

از نظر بصری تفاوت زیادی بین این خودرو و نسخه‌های درون‌سوز وجود ندارد. واضح‌ترین تغییر به نصب جلوپنجره جدید با درگاه شارژ پنهان مربوط می‌شود.

جنسیس GV۷۰ الکتریکی معرفی شد +عکس

نبود خروجی‌های اگزوز نیز باعث شده نمای عقب یکدست‌تری ایجاد شود.از جمله تغییرات داخل کابین هم می‌توان به نصب پدال شیفترها برای تنظیم ترمز احیا شونده، دکمه بوست روی فرمان، تونل مرکزی کوچک‌تر و متریال دوستدار محیط‌زیست بیشتر اشاره کرد.

جنسیس GV۷۰ الکتریکی معرفی شد +عکس

جنسیس GV۷۰ الکتریکی معرفی شد +عکس

منبع: پدال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • KR ۰۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    0 0
    کره ای ها قبل اینکه یه مدل جدید رو به بازار جهانی معرفی کنند اونو در بازار داخلی عرضه می کنند این خودرو رو هم که جثه کوچکتری نسبت به جی ۸۰ داره هم چند ماهی هست توی خیابونای کره میبینم
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    0 0
    بیاد ایران میشه ۳۷ میلیارد و ۵۳۷ هزار تومن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس