تغییر خودروی شورولت کامارو ۲۰۱۹ و بازگشت به مدل اصلی

یک کارشناس CGI تصمیم گرفته است تا تغییراتی را در خودروی شورولت کامارو ۲۰۱۹ ایجاد کند.

به گزارش مشرق،‌ نگاهی گذرا به موفقیت مدل‌هایی که داوطلبانه قدمی به گذشته با شکوه خود برداشته‌اند، استعداد دنیای خودرو را برای بازگشت به اصل خود نشان می‌دهد. به طور کلی زندگی دقیقاً اینگونه عمل می‌کند. ابزاری جدید می‌خرید، اما باز هم به راحتی جایگاهی برای اشیای قدیمی پیدا خواهید کرد که منسوخ به نظر می‌رسند، اما همه آنها ویژگی‌های خاص خودشان را دارند. یا اگر در مرکز شهر قدم بزنید از عادات مد روز متحیر می‌شوید. همه این‌ها نمونه‌ای از تغییرات و ترکیب اشیا و اماکن و تمایل به پیشرفت و رشد را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید

نسخهٔ جدیدی از دراکو GTE با قدرتی بیش از ۱۲۰۰ اسب بخار +عکس

زندگی یک بازی ابدی بین اشیای کهنه و جدید است.بنابراین، جای تعجب نیست که مردم هم خودروهای کلاسیک و هم خودروهای مدرن را بسیار دوست داشته باشند. پروژه مجازی Siim Parn توسط استاد پیکسل انجام می‌شود. او در استفاده از جدیدترین و محبوب‌ترین نسخه‌ها و ساخت مجدد آنها در قالب CGI سابقشان، مهارت زیادی دارد.

تغییر خودروی شورولت کامارو ۲۰۱۹ و بازگشت به مدل اصلی +عکس

کاربران می‌توانند این پروژه‌ها را «نئو-رترو» بنامند. احتمالا شورولت کامارو ۲۰۱۹ مجدداً به یک نسخه زیبا و مدرن از مدل اصلی ۱۹۶۷ و به رنگ آبی تبدیل خواهد شد.

تغییر خودروی شورولت کامارو ۲۰۱۹ و بازگشت به مدل اصلی +عکس

این کارشناس CGI تصمیم گرفته است که ظاهر این خودروی کلاسیک را با تغییر نگرش بهبود بخشد. رنگ نارنجی با راه راه‌های سفید مشخصه نمادین مدل اصلی است. علاوه بر تغییر رنگ و ظاهر خودرو سایر تغییراتی شامل اضافه شدن یک جفت چراغ جلو نارنجی و تعویض چرخ‌ها به یک مجموعه سفید کلاسیک می‌شود.

تغییر خودروی شورولت کامارو ۲۰۱۹ و بازگشت به مدل اصلی +عکس

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس