نسخهٔ جدیدی از دراکو GTE با قدرتی بیش از ۱۲۰۰ اسب بخار

این خودرو که بر اساس فیسکر کارما ساخته شده بود، به چهار موتور الکتریکی مجهز بود که مجموعاً ۱۲۰۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کردند.

به گزارش مشرق،‌ در آگوست سال ۲۰۱۹، یک شرکت گمنام آمریکایی بنام دراکو موتورز (Drako Motors) اقدام به معرفی یک سوپر سدان لوکس تمام الکتریکی بنام GTE کرد. این خودرو که بر اساس فیسکر کارما ساخته شده بود، به چهار موتور الکتریکی مجهز بود که مجموعاً ۱۲۰۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کردند.

بیشتر بخوانید

جشن ۳۵ سالگی هیوندای گرنجور +عکس

حال دراکو با انتشار تیزرهایی خبر از معرفی نسخهٔ جدیدی از GTE داده است که دراگون نام دارد و وعدهٔ افزایش پرفورمنس را داده است.GTE با قیمت ۱.۳ میلیون دلاری، هرگز خودروی ارزانی نبود و مشخص نیست تاکنون چند دستگاه از آن فروخته شده است اما دراکو معتقد است که می‌تواند این سوپر سدان الکتریکی را به خودرویی مطلوب‌تر تبدیل کند.

نسخهٔ جدیدی از دراکو GTE با قدرتی بیش از ۱۲۰۰ اسب بخار +عکس

دراکو دراگون در ژانویهٔ آینده رونمایی خواهد شد و مثل GTE به چهار موتور الکتریکی مجهز خواهد بود. بااین‌حال، قدرت و گشتاور این موتورها به میزان قابل‌توجهی افزایش پیدا خواهد کرد که این یعنی باید انتظار قدرتی بیش از ۱۲۰۰ اسب بخار GTE را داشته باشیم. علاوه بر این، پکیج باطری ۹۰ کیلووات ساعتی این خودرو هم ارتقاء پیدا خواهد کرد تا برد بیشتری را ارائه کند و با بهبود خنک شوندگی، در پیست عملکرد بهتری داشته باشد.

نسخهٔ جدیدی از دراکو GTE با قدرتی بیش از ۱۲۰۰ اسب بخار +عکس

همچنین، به گفتهٔ دراکو، این ماشین به تعلیق قابل تنظیم پنج جهتهٔ جدیدی هم مجهز است. همان‌طور که در ابتدا گفته شد، فعلاً چند تصویر تیزری تاریک از دراگون منتشر شده که خودرویی آبی‌رنگ با نوارهای سفید را نشان می‌دهند. بااین‌حال به نظر نمی‌رسد تغییرات ظاهری بزرگی در این خودرو نسبت به GTE صورت گرفته باشد.

نسخهٔ جدیدی از دراکو GTE با قدرتی بیش از ۱۲۰۰ اسب بخار +عکس

دراکو ادعا می‌کند که دراگون پرفورمنس بسیار بهتری نسبت به GTE خواهد داشت اما هنوز هیچ عددی در این رابطه اعلام نکرده است. این در حالی است که حداکثر سرعت نسخهٔ قبلی این سدان الکتریکی ۳۳۲ کیلومتر بر ساعت ادعا شده بود.

نسخهٔ جدیدی از دراکو GTE با قدرتی بیش از ۱۲۰۰ اسب بخار +عکس

منبع: پدال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    2 0
    انقلابی ها باید خودرو حرفه ای بسازند شاهین با موترو تقویت شد پراید و تارا اینا ماشین حرفه ای نیستن قرار بود فولاد مبارک نورد گرم مخصوصا بدن خودرو تولید کنه بعد سه سال خبری نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس