کد خبر 1299768
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷

در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در رابطه با دو برند برتر سمعک در جهان بپردازیم. سمعک های زیمنس و اتیکن به عنوان دو برند برتر سمعک در جهان شناخته می شوند. هریک از این دو برند برتر سمعک در جهان ویژگی ها و مزایای خاص خود را دارند که پیش از خرید کسب اطلاعات در مورد آن ها ضروری به نظر می رسد. در صورتی که از لحاظ شنوایی دچار مشکل شده باشید حتما نیاز به استفاده از سمعک خواهید داشت که در این بین استفاده از یکی از دو برند برتر سمعک در جهان توصیه می شود.

کیفیت و قیمت استثنایی در این دو برند برتر سمعک

دو برند برتر سمعک در جهان

برندهای مختلفی از سمعک در جهان وجود دارد که با همدیگر در حال رقابت هستند در این بین اما دو برند برتر سمعک در جهان وجود دارد که می تواند فراتر از یک سمعک برای شما عمل کند. چرا که دو برند برتر سمعک در جهان به تکنولوژی روز مجهز هستند و می توانند همگان با تکنولوژی بسیاری از نیازهای شما را علاوه بر تقویت شنیداری مرتفع کنند. سمعک های زیمنس و اتیکن که از جمله سمعک های قدیمی با سابقه درخشان هستند دو برند برتر سمعک در جهان به حساب می آیند و شما بر اساس نیاز خود می توانید بهترین مدل از سمعک ها را انتخاب کنید.

سمعک زیمنس یکی از دو برند برتر سمعک در جهان

یکی از مشهورترین شرکت هایی که در عرصه شنوایی فعال است، شرکت زیمنس آلمان است. این شرکت نزدیک به یک و نیم قرن در زمینه ساخت ابزار و دستگاه های شنوایی قدمت دارد به طوری که همواره جزء یکی از دو برند برتر سمعک در جهان بوده است. در سال 2015 شرکت زیمنس به گروه سیوانتوس تغییر نام داد و برندهای دیگری نیز تحت این شرکت درآمد و هر کدام بخشی از سهام این شرکت را به خود اختصاص داده اند. سمعک زیمنس همچنان در حال پیشرفت و توسعه است و در هر بازه زمانی مدل های جدید و به روز شده به بازار عرضه می شود.

ویژگی های سمعک زیمنس

از جمله ویژگی های سمعک های زیمنس به عنوان یکی از دو برند برتر سمعک در جهان می توانیم به موارد ذیل اشاره داشته باشیم:

  • دارای عمر طولانی است.
  • ضمانتنامه و خدمات پس از فروش دارد.
  • از تکنولوژی روز برخوردار است.
  • صدای بسیار واضحی دارد.
  • قیمت آن نیز بسیار مناسب است.

انواع مدل های سمعک زیمنس

1. سمعک پشت گوشی زیمنس :

اولین مدل های سمعک که در دنیا تولید شدند، سمعک های پشت گوشی بودند و شرکت زیمنس نیز به عنوان یکی از دو برند برتر سمعک در جهان در این زمینه پیشگام بود. این سمعک برای شنیدن صدا در حد بالا طراحی شده است. انواع مختلفی از سمعک های پشت گوشی برند زیمنس وجود دارد که بر اساس سلیقه بیمار تجویز می گردد.

اولین عامل که در انتخاب نوع سمعک زیمنس موثر است مربوط به میزان شنوایی است. این نوع از سمعک ها در سه مدل بزرگ، کوچک و مینیاتوری تولید می شوند. به دلیل این که سمعک های پشت گوشی دارای میکروفون هستند موجب افزایش صدا در گوش می شود. انواع سمعک های پشت گوشی زیمنس شامل سمعک های ذیل هستند:

  • سمعک اینتویس
  • سمعک سوریون
  • سمعک موشن
  • سمعک اوریون
  • سمعک آکواریس
  • سمعک داخل گوشی

2. سمعک داخل گوشی زیمنس:

همان طور که از نام آن ها مشخص است این نوع از سمعک ها در داخل گوش قرار داده می شوند و به سمعک های نامرئی نیز معروف هستند. به دلیل این که دیده نمی شوند از جمله سمعک های پرطرفدار در دنیا محسوب می شوند. طراحی آن به گونه ای است که با توجه به مدل و قالب گوش سمعک توسط شرکت زیمنس طراحی شده و به شخص بیمار ارسال می شود.

مدل های مختلفی از این سمعک ها وجود دارد که بعضی از آن ها کاملا در مجرای گوش قرار داده می شود و برخی نیز در حفره گوش افرادی که دچار کم شنوایی هستند قرار داده می شود. انواع مدل سمعک های داخل گوش زیمنس شامل مدل های ذیل هستند:

  • سمعک میکرو زیمنس
  • سمعک فول شل زیمنس
  • سمعک کودکان زیمنس

3. سمعک کودکان زیمنس:

همان گونه از نام این نوع از سمعک زیمنس مشخص است، برای قرار دادن در گوش کودکان بسیار مناسب است. این سمعک موجب می شود تا کودکانی که دچار کم شنوایی هستند صدا را به خوبی بشنوند. بسیاری از کودکان که مجبور به استفاده از سمعک هستند تمایلی به دیده شدن سمعکشان توسط دیگران ندارند بر همین اساس شرکت زیمنس تصمیم گرفته است سمعک هایی را تولید کند که بر اساس روحیات کودکان باشد تا آن ها برای استفاده از این سمعک ها مشکلی نداشته باشند. سمعک هایی که برای کودکان ساخته شده است در رنگ بندی های متفاوتی هستند.

محافظ شنوایی زیمنس

از محصولات شنوایی خاص و ویژه شرکت زیمنس که بسیار نیز پرطرفدار است می توانیم به محافظ شنوایی اشاره داشته باشیم که موجب کاهش صدایی زیاد و افزایش صداهای کم می شود.

کیفیت و قیمت استثنایی در این دو برند برتر سمعک

سمعک زیمنس مناسب برای چه افرادی است؟

فرقی ندارد در چه سن و سالی باشید و فرقی نمی کند که شنوایی شما در چه سطحی باشد به دلیل این که مدل های مختلفی از سمعک زیمنس وجود دارد که برای سنین مختلف و همچنین سطوح گوناگون شنوایی قابل استفاده است.

سمعک اتیکن یکی از دو برند برتر سمعک در جهان

سمعک اتیکن نیز یکی از از دو برند برتر سمعک در جهان محسوب می شود، برای اولین بار در 1964 میلادی بود که تولید این سمعک آغاز شد. به دلیل این که در دو دهه گذشته سمعک اتیکن در زمینه سمعک های هوشمند پیشرفت سریعی داشته به یکی از از دو برند برتر سمعک در جهان تبدیل شده است و محصولات آن از محبوبیت بالایی برخوردار است. علاوه بر این که اتیکن سمعک تولید می کند سایر محصولات شنوایی از جمله؛ دستگاه های کاشت حلزون نیز توسط این برند تولید می شود.

ویژگی های سمعک اتیکن

  • سمعک های اتیکن به خصوص سمعک های پشت گوشی آن، استایل زیبایی دارند.
  • مصرف انرژی کمی دارند.
  • ضمانتنامه و خدمات پس از فروش دارند.
  • از تکنولوژی روز در این سمعک ها استفاده شده است.
  • لوازم جانبی زیادی دارند.
  • امکان شخصی سازی در آن ها وجود دارد.
  • تنوع مدل و قیمتی زیادی دارد.

انواع مدل های سمعک اتیکن

سمعک های اتیکن نیز به عنوان یکی از دو برند مشهور سمعک در جهان در انواع مختلفی وجود دارد. بر اساس تکنولوژی مورد استفاده این برند به سه مدل ذیل تقسیم بندی می شود:

Essential
Advanced
Premium

از لحاظ شکل ظاهری نیز سمعک های اتیکن در سه دسته نامرئی، پشت گوشی و RITE قرار داده می شوند.
 

سمعک اتیکن مناسب برای چه افرادی است؟

سمعک اتیکن دارای مدل های مختلفی از سمعک از لحاظ  کاربرد و شکل ظاهری است و همچنین سمعک اتیکن برای سنین مختلف و برای سطح شنوایی های گوناگون تولید شده است لذا همه افرادی که دچار کاهش شنوایی هستند می توانند از سمعک اتیکن به عنوان دو برند مطرح سمعک در جهان استفاده کنند.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس