کد خبر 1299318
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰
اینستاگرام خلوت می‌شود

اینستاگرام به‌تازگی چند ویژگی جدید را در اپلیکیشن خود پیاده‌سازی کرده و حالا در حال آزمایش قابلیتی است که به کاربران اجازه می‌دهد پست‌های دلخواهشان را برای نمایش در فید اصلی انتخاب کنند.

به گزارش مشرق، اینستاگرام از اواخر اکتبر ۲۰۲۱ (مهر ۱۴۰۰) تغییرات مختلفی را در نحوه‌ی نمایش پست‌های تایم‌لاین خود آزمایش می‌کند. حال به‌گزارش ۹to۵mac، این پلتفرم در نظر دارد چند ترفند دیگر را نیز قبل از انتشار عمومی آزمایش کند.

بیشتر بخوانید

قابلیت آزمایشی جدید اینستاگرام؛ به خودت استراحت بده!

فید فعلی اینستاگرام ترکیبی است از عکس‌های جدید حساب‌هایی که دنبال می‌کنید و پست‌هایی که این اپلیکیشن به شما پیشنهاد می‌دهد؛ اما قابلیت جدید و آزمایشی اینستاگرام به شما اجازه خواهد داد تا فقط پست‌های افراد یا حساب‌هایی که به‌عنوان favorites انتخاب کرده‌اید، تماشا کنید.

اینستاگرام خلوت می‌شود

منو آزمایشی انتخاب پست‌های نمایشی را در اسکرین‌شات فاش‌شده زیر مشاهده می‌کنید:علاوه‌بر آزمایش قابلیت‌های مختلفی در تایم‌لاین، اینستاگرام برای بهبود ویدئوهای لایو نیز تغییراتی اعمال کرده است.

اینستاگرام خلوت می‌شود

باتوجه‌به دو اسکرین‌شات دیگری که از نسخه‌ی آزمایشی این اپلیکیشن به بیرون درز پیدا کرده است، به‌زودی کاربران می‌توانند ناظرانی به لایو زنده اضافه کنند، درحال‌حاضر، فقط کاربری که لایو را شروع کرده باشد، می‌تواند آن را مدیریت و ناظرانی به آن اضافه کند.همان‌طورکه در یکی از اسکرین‌شات‌ها دیده می‌شود، ناظر اضافه‌شده به لایو مسئولیت نظارت و مدیریت کامنت‌ها و کمک به میزبان را برعهده دارد. اینستاگرام هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار رسمی این قابلیت‌ها مشخص نکرده است.

اینستاگرام خلوت می‌شود

قابلیت انتخاب پست‌های نمایشی دلخواه در فید اصلی اینستاگرام برای شما کاربردی دارد؟ انتخاب ناظر در هنگام لایو چطور؟

منبع: زومیت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سارا IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    0 0
    ایستاگرام چرامی پردچراایستاگرام من راخسته کرده است
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    0 1
    از وقت اینستاگرام را حذف کردم. احساس بهتری دارم. خیلی مزخرفه و وقت ادمو میگیره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس