کد خبر 1456944
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
.

طرح جدید مجله‌ی تایم علیه بسیاری از اینفلوئنسرها و کسانی است که در اینستاگرام و توئیتر و دیگر شبکه‌های مجازی مرتبا نوشته‌های صدمن یک غاز می‌گذارند تا فالوور جذب کنند و خودی نشان دهند.

به گزارش مشرق، طرح جدید مجله‌ی تایم علیه بسیاری از اینفلوئنسرها و کسانی است که در اینستاگرام و توئیتر و دیگر شبکه‌های مجازی مرتبا نوشته‌های صدمن یک غاز می‌گذارند تا فالوور جذب کنند و خودی نشان دهند.

در گزارش اصلی این شماره مجله تایم آمده است: «ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که زیاد حرف زدن را تشویق و تقاضا می‌کند. ما می‌توانیم یک میلیون فالوئر در توییتر جذب کنیم، در اینستاگرام اینفلوئنسر شویم، ویدیویی منتشر کنیم که وایرال شود. ما توییت می‌کنیم فقط برای آنکه توییت کرده باشیم، حرف می‌زنیم فقط برای آنکه حرف زده باشیم. با این حال بسیاری از قوی‌ترین و موفق ترین مردم دقیقا عکس آن عمل می‌کنند.به جای آنکه در جستجوی توجه باشند از کانون توجهات دوری می‌کنند. وقتی از آنها خواسته می‌شود سخن بگویند دقت می‌کنند.»

کم گوی و گزیده گوی به روایت تایم +عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    5 2
    دنیا داره به سرعت از بدجنسی، فحشا، شلوغ بازی و فساد، عبور می کند. کسانی که عفیف ماندند به مرکز توجه دارند تبدیل می شوند.
  • علی افصحی IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    13 1
    امیرالمؤمنین علی علیه السّلام می فرماید: «خُذِ الحکمة و لو من اهل النّفاق.» حکمت را از هر جایی که باشد آن را جذب کنید. مجله تایم این شماره اش و این مطلبش بسیار حکیمانه است. امیرالمؤمنین (ع) روی کلام «قَلَّ وَ دَلَّ» نأکید می فرمایند؛ سحن اندک، اما بسیار راهگشا باشد. و برعکس، حضرت علی علیه السّلام می فرماید هر کس زیاده گویی کند اشتباهانش هم فراوان می شود؛ «من کسر کلامه کثر خطائه.»
  • نمینی IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    18 14
    قابل توجه علی کریمی که بدون سند، مطلب پست می کنه و به خاطر پول اجنبی خودشو غربتی می کنه.
  • محسن IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    9 1
    اگر همین رو یک مسئول بگه، یا در تلویزیون در باره اش برنامه ساخته بشه، همه شروع می کنن به انتقاد از تلویزیون و نظام و گفتنِ اینکه مذهب، دشمن فناوری و دنیای جدید است. امیدوارم حد اقل توصیه مجله تایم بتونه توجه مردم رو به این قضیه جلب کنه.
  • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    0 4
    ببند
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    0 2
    مشرق از خودت شروع کن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس