کد خبر 1299175
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲

کیش همیشه یکی از محبوب‌ترین مقاصد سفر برای ایرانیان بوده و هست. میزان این محبوبیت را می‌توان به وضوح در روزهای تعطیل مشاهده کرد که مسافران بسیاری از گوشه و کنار ایران، برای گذران تعطیلات به این جزیره سفر می‌کنند. کیش به واسطه جاذبه‌های طبیعی و فرهنگی پرشماری که در دل خود جای داده، لقب مروارید خلیج فارس را از آن خود کرده است. هر کدام ازاین جاذبه‌ها به تنهایی می‌تواند دلیل سفر به یک مقصد باشد حال آن که کیش همه را یکجا در خود دارد.

با این حال نمی‌توان نادیده گرفت که کیش یکی از گران‌ترین مقاصد سفر نیز هست؛ خصوصا در بحث اقامت. اما این مسئله به هیچ وجه به این معنی نیست که برای اجاره سوئیت در کیش، حتما باید هزینه زیادی را متقبل شد. با در نظر داشتن سلیقه و بودجه خود می‌توانید یک اقامتگاه مناسب را برای اقامت در کیش انتخاب نمایید.

اجاره سوئیت و خانه در کیش از سایت اتاقک

اجاره اقامتگاه با امکانات متفاوت

سوئیت‌هایی که در کیش قرار دارند، با توجه هزینه، امکانات متفاوتی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. اما می‌توان گفت که یک اقامتگاه استاندارد دارای این امکانات است: آشپزخانه با گاز، یخچال و ظروف، مبلمان و تخت، وسایل شخصی مانند حوله و صابون. با اجاره سوئیت‌های گران‌تر می‌توانید از خدماتی مانند ترنسفر، خشک‌شویی، وعده‌های غذایی و... بهره‌مند شوید. می‌توان گفت که حتی سوئیت‌های ارزان قیمت کیش نیز از امکانات اولیه برخوردارند و آن‌ها هم اقامت خوبی را برای شما رقم خواهند زد.

قیمت اجاره خانه روزانه در کیش

قیمت اجاره سوئیت و خانه با توجه به امکاناتی که ذکر شد می‌تواند متفاوت باشد. بدیهی است که خدماتی مانند ترنسفر فرودگاهی، خشکشویی و... در تعیین قیمت نقش دارند. بزرگی سوئیت، لوکس بودن امکانات، فاصله تا مراکز تفریحی و مراکز خرید نیز از دیگر عواملی هستند که تعیین‌کننده قیمت هستند. اجاره سوئیت‌های مرکز شهر کمی پرهزینه‌تر است اما از طرفی هزینه‌های رفت و آمد تا مراکز خرید را کاهش می‌دهد.

اجاره ویلا ساحلی در کیش

علاوه بر اجاره خانه و سوئیت، اجاره ویلای ساحلی نیز یکی دیگر از گزینه‌های اقامت در جزیره کیش است. گفتنی است که ویلاهای ساحلی با چشم‌انداز رو به دریا، اقامت بسیار دلچسبی را برای شما به ارمغان می‌آورند. یکی از مزایای اجاره خانه و سوئیت در کیش و یا رزرو ویلاهای ساحلی، دسترسی آسان و سریع به تفریحات آبی است. قایق سواری، جت اسکی، غواصی و... از جمله تفریحات آبی مفرح در کیش محسوب می‌شوند.

اجاره خانه و سوئیت لوکس در کیش

اگر مایل هستید که یک اقامت بی‌نظیر را در کیش تجربه نمایید، به راحتی می‌توانید در سایت اتاقک، سوئیت مورد نظر را پیدا کنید. بدیهی است که برای سوئیت‌های لوکس، بهای بیشتری را پرداخت خواهید کرد اما از طرفی اقامت لوکس و دلچسبی را خواهید داشت. این سوئیت‌ها از امکاناتی مانند مبلمان کامل، تخت، آشپزخانه با تمام وسایل، استخر، ویوی زیبا و... برخوردار هستند. چنانچه با هزینه اجاره سوئیت لوکس درکیش مشکلی ندارید، فرصت چند شب اقامت را در این سویئت‌ها از دست ندهید.

اجاره سوئیت و خانه در کیش از سایت اتاقک

کیش، مقصدی رویایی برای عاشقان تفریحات آبی

یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت کیش، تفریحات آبی متنوعی است که این جزیره برای افراد فراهم کرده است. غواصی، اسنورکلینگ، نایت دایو، جت اسکی سواری، قایق سواری و... از جمله تفریحات آبی کیش محسوب می‌شوند. این تفریحات به قدری مفرح هستند که می‌توانند خستگی چندین ماه کار را از تن شما خارج کنند. علاوه بر این، دیدن دنیای زیر آب در خلیج فارس، خود دنیایی است که حتما باید آن را تجربه کرد. در ضمن اگر در ویلا یا سوئیت ساحلی اقامت داشته باشید، این امکانات تفریحی در نزدیکی شما هستند و دسترسی بسیار آسان خواهد بود.

اجاره سوئیت و ویلا با استخر

اگرچه طیف وسیعی از افراد به خاطر دیدن دریا و سواحل خلیج فارس به کیش می‌روند اما هستند مسافرانی که شنا در دریا را دوست ندارند. این دسته از افراد به خاطر خطرهای دریا، رعایت بهداشت، حفظ حریم خصوصی و... شنای داخل استخر ویلا را ترحیج می‌دهند. همین امر باعث شده که ویلاهای استخردار رونق فراوانی در کیش داشته باشند. اگر شما هم از آن دسته مسافرانی هستید که شنا در دریا را نمی‌پسندید، پیشنهاد ما به شما اجاره ویلای استخردار است.

اجاره سوئیت آنلاین

چنانچه قصد سفر به کیش را دارید، می‌توانید به راحتی به سایت اتاقک وارد شده و خانه و سوئیت دلخواه خود را رزرو نمائید. یکی از مزایای سایت اتاقک، طیف بالای ویلاها، سوئیت‌ها و هتل‌هاست. اگر به دنبال اجاره خانه و سوئیت در کیش https://www.otaghak.com/city/kish   هستید شما می‌توانید با توجه به نیاز، سلیقه و البته بودجه خود، اقامتگاه مورد نظر خود را در اتاقک بیابید.

اما همانطور که در ابتدا گفتیم، کیش یکی از محبوب‌ترین مقاصد سفر در ایران است. این محبوبیت دلایل زیادی دارد که یکی از آن‌ها مراکز خرید کیش و خرید در این جزیره است. به همین خاطر قصد داریم کمی مراکز خرید جذاب و شگفت‌انگیز کیش را مورد بررسی قرار دهیم.

مراکز خرید کیش

کیش یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری برای خرید است. این جزیره با داشتن مراکز خرید، پاساژها، مال‌ها و بازارهای محلی، فرصت خرید لذتبخشی را در اختیار گردشگران قرار می دهد. این مراکز خرید به گونه‌ای هستند که اگر قصد خرید هم نداشته باشید، دیدن آن‌ها خالی از لطف نخواهد بود؛ دیدن جنب و جوش مسافران و مردم جزیره، خود یکی از دیدنی‌های این مراکز است. علاوه بر این، بعضی از این مراکز تجاری از امکاناتی مانند شهربازی، سالن سینما، سالن گیمینگ، سالن بیلیارد، سالن بولینگ و... برخوردار هستند. در این قسمت به بعضی از این مراکز اشاره خواهیم داشت.

اجاره سوئیت و خانه در کیش از سایت اتاقک

بازار بزرگ مروارید

مروارید یکی از زیباترین و بزرگ‌ترین مراکز خرید کیش به شمار می‌رود. با مساحتی بالغ بر ۲۹ هزار متر مربع، ۱۲ درب و هشت بازارچه، سال‌هاست پذیرای گردشگران و خریداران است. این پاساژ در مجموع ۲۰۸ غرفه دارد و در ساختن آن از معماری تخت جمشید الگو گرفته شده است. به همین سبب بازارچه‌های آن پاسارگاد، تیسفون، بیستون، ایران، پرسپولیس، آپادانا، آریا و پارس نام‌گذاری شده‌اند. از مهم‌ترین ویژگی‌های مرکز خرید مروارید، قیمت مناسب‌تر آن نسبت به سایر پاساژهای لوکس کیش است. علاوه بر فروشگاه‌ها و مغازه‌های متنوع، چندین رستوران و کافی شاپ نیز در این مجموعه قرار دارد.

مرکز خرید دامون

این مرکز خرید از مساحتی بالغ بر ۱۳ هزار متر دارد و از امکاناتی مانند سینما، پیست اسکی، شهربازی سرپوشیده و چندین رستوران و کافی شاپ برخوردار است. یکی از طبقات این مجموعه به فودکورت اختصاص داده شده که شامل غذاهای ایرانی، غذاهای چینی و انواع فست فود است. اگر اهل خرید برندهای خارجی هستید، مرکز خرید دامون گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

مرکز خرید سارینا

مرکز خرید سارینا با مساحتی بالغ بر ۵۵۰۰ متر مربع ساخته شده و شامل ۱۰ طبقه می‌باشد. طراحی این پاساژ در نوع خود خاص و منحصر به فرد است و افراد زیادی برای دیدن آن می‌روند. این مرکز خرید نیز برندهای درجه یک را در خود جای داده و اگر دوست‌دار صنایع دستی و هنری هستید، طبقه هفتم این مجموعه را از دست ندهید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس