اسرای فلسطینی عملیات جلبوع:برای آزادی به وعده مقاومت امیدواریم - کراپ‌شده

اسرای فلسطینی عملیات اخیر فرار بزرگ از زندان فوق امنیتی رژیم صهیونیستی در حاشیه جلسه محاکمه خود گفتند که به وعده مقاومت برای آزادی قریب الوقوع خود امیدوارند.

به گزارش مشرق، اسرای عملیات فرار بزرگ از زندان جلبوع امروز در حاشیه جلسه محاکمه آنها در شهر الناصره در شمال سرزمین‌های اشغالی از امیدواری بسیار خود برای آزادی قریب الوقوع سخن گفتند.

به گزارش القدس العربی، فعالان فلسطینی امروز در سایت‌های شبکه‌های اجتماعی ویدئوهایی را از سه نفر از اسرای عملیات فرار از زندان جلبوع منتشر کردند.

 محمود العارضه، ایهم کمامجی و یعقوب قادری امروز در جلسه محاکمه خود در دادگاه صلح در شهر ناصره در شمال سرزمین های اشغالی حاضر شدند.

به گفته مرکز نادی الاسیر الفلسطینی دادگاه رژیم صهیونیستی در پایان جلسه امروز محاکمه این سه اسیر فلسطینی اعلام کرد که جلسه دیگری را برای این اسرا برگزار خواهد کرد، اما زمان آن را مشخص نکرد.

در یکی از این ویدئوها یعقوب قادری می‌گوید: ما به فلسطین بازخواهیم گشت.به اذن پروردگار به همه فلسطین، فلسطین تاریخی، بازخواهیم گشت.آزادی ما بالاتر از هر چیز دیگری است.

وی افزود: خواسته‌های ما مشروع است. وضعیت ما بسیار بد است. ما در قبر زندگی می‌کنیم. آنها این گونه برای ما می‌خواهند؛ اما ما ثابت قدم و قوی خواهیم ماند.

کمامجی گفت: ما منتظر وعده مقاومت فلسطین در نوار غزه هستیم و به زودی آن را خواهیم دید.

وی افزود: ما آنها را بر روی زمین شکست خواهیم داد کما اینکه در زیر زمین شکستشان دادیم.

در ششم سپتامبر گذشته شش نفر از اسرای فلسطینی موفق شدند از زندان فوق امنیتی رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین های اشغالی فرار کنند این عملیات شش اسیر فلسطینی عملیات فرار بزرگ خواند شد آنها از طریق کانال زیرزمینی که از داخل زندان به بیرون حفر کرده بودند موفق به آزادی از زندان شدند اما رژیم صهیونیستی ظرف دو هفته آنها را مجددا به اسارت گرفت.

این شش اسیر از اهالی منطقه جنین در کرانه باختری هستند. محمود العارضة، محمد العارضة، یعقوب قادری، مناضل نفیعات، أیهم کمامجی از اعضای جنبش جهاد اسلامی هستند و زکریا البیدی از گروه کتائب الاقصی وابسته به جنبش فتح است.

گروه کتائب شهید عزالدین قسام شاخه نظامی حماس قول داده است که هیچ مبادله اسرای جدیدی بدون آزادی این شش اسیر انجام نخواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس