کد خبر 1295909
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۲
پهپاد فیلمبردار با قدرت زوم ۲۸ برابر

شرکت دی جی آی از عرضه یک ربات فیلمبردار و عکاس قدرتمند خبر داده که مجهز به دوربین تله فوتوی ۱۲ مگاپیکسلی با قدرت زوم ۲۸ برابر است.

به گزارش مشرق به نقل از نیواطلس، این پهپاد که ماویک ۳ نام دارد با همکاری شرکت سوئدی هسلبلاد تولید شده و دارای سه پایه‌ای برای تثبیت تصاویر و جلوگیری از لرزش و نیز دوربینی با لنز ۲۴ میلیمتری با قابلیت زوم دوگانه دیجیتال و اپتیکال ۲۸ برابر است. لنز دوم این دوربین ۱۶۲ میلیمتری بوده و از نوع تله فوتو است.

بیشتر بخوانید

ارسال بسته‌ها با پهپاد در ترکیه

دوربین اصلی این پهپاد قادر به تهیه عکس‌های ۲۰ مگاپیکسلی با فرمت ۱۲ بیتی RAW است. همچنین ویدئوهای این پهپاد با سرعت ۵۰ فریم در ثانیه ۵۱۲۰ در ۲۷۰۰ پیکسل و با سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل دقت دارند.

با توجه به استفاده از فناوری ضبط ده بیتی دی لاگ می‌توان تا یک میلیارد رنگ مختلف را در این دوربین شناسایی و تفکیک کرد. فوکوس سریع، میدان دید ۸۴ درجه، امکان فعال کردن حالت ضبط سینمایی با نرخ داده ۳۷۷۲ مگابیت بر ثانیه و یک ترابایت حافظه اس اس دی و سرعت انتقال داده ده گیگابیت در ثانیه از جمله دیگر امکانات این دوربین است.

سازگاری با فناوری وای – فای ۶ انتقال بی سیم سریع داده‌های پهپاد را ممکن می‌کند. کنترل این پهپاد تا فاصله حداکثر ۱۵ کیلومتری ممکن است و یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری ۴۶ دقیقه پرواز آن را ممکن می‌کند. وزن این پهپاد حدود ۹۰۰ گرم و قیمت آن ۲۲۰۰ دلار است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس