حزب‌الله عراق: طرح سوء قصد به جان الکاظمی یک حرکت نمایشی است/ ایفای نقش قربانی به یک تاکتیک نخ‎نما تبدیل شده است

مسئول امنیتی گردان‌های حزب‌الله عراق در واکنش به طرح سوء قصد به جان «مصطفی الکاظمی» نخست‌‍وزیر عراق اعلام کرد که ایفای نقش قربانی به یک تاکتیک نخ‎نما تبدیل شده است.

به گزارش مشرق، «ابو علی العسکری» مسئول امنیتی گردان‌های حزب‌الله عراق در صفحه توئیتر خود به طرح سوء قصد به جان «مصطفی الکاظمی» نخست‌‍وزیر این کشور واکنش نشان داد و آن را یک «حرکت نمایشی» برشمرد.

بیشتر بخوانید:

سوء قصد به جان نخست‌وزیر عراق ناکام ماند

وی با اشاره به شایعات مطرح شده درباره حمله به منزل مسکونی نخست‌وزیر عراق تصریح کرد: هیچکس در عراق حتی تمایلی به دست دادن یک پهپاد بر فراز خانه نخست وزیر سابق ندارد و ایفای نقش قربانی تبدیل به یک تاکتیک نخ نما شده است.

بیشتر بخوانید:

العامری: آنچه در منطقه سبز بغداد رخ داد، بدون مجازات نمی‌ماند

ابوعلی العسکری در صفحه توئیتر خود افزود: اگر کسی بخواهد به این «موجود فیسبوکی» آسیب برساند، راه‌های کم‌هزینه‌تر و مطمئن‌تری برای رسیدن به آن وجود دارد.

وی تصریح کرد: این مسخره‌آمیز است که الکاظمی خواستار خویشتنداری و آرامش است، چه کسی باید نگران باشد؟ چه کسی کنترل خود را از دست داده است؟

مرکز اطلاع‌رسانی نظامی ارتش عراق بامداد یکشنبه در بیانیه اعلام کرد که برخی‌ها قصد داشتند با استفاده از پهپاد بمب‌گذاری شده محل اقامت الکاظمی در منطقه سبز بغداد را هدف قرار دهند و او را ترور کنند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • سید IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    2 7
    کار صهیون ها و یانکی ها است برای آن که ضمن انداختن این سوءقصد به گردن گروه های مقاومت مانند حشدالشعبی و زیرمجموعه های آن، افکارعمومی در عراق و دولت آن کشور را برای خلع سلاح آن ها به خصوص در زمینه پهپاد آماده کنند!
    • بختیاری IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
      2 2
      علاوه بر تروریست های امریکایی و بزدلان صهیونیست لعنت ابدی خداوند بر تمام نوکران و کاسه لیسان خاک برسر این کدخدای زوار در رفته.
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    4 2
    خود زنی الکاظمی برای فرار از پاسخگویی به قتل عام تظاهر کنندگان به وجود تقلب در انتخابات اخیر است . او پشت پرده تقلب و کشتار مردم قرار دارد و مردم فهیم عراق این را خوب می دانند . وجود این اطلاعات برای نابودی الکاظمی کافیست و هیچ احتیاجی به ترور فیزیکی ندارد . بعثی ها هنوز در عراقند .
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    1 0
    منشور اگرتو برنده شوى من باخته ام دراين انتخابات براى كدخدا وپادوهايش بر اين نبرد حاكم است با تفنگ پيروز نشدند ميخواهند با تقلب پيروز شوند اينهم به شوخى شبيه است
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    2 1
    به‌ نظرمبرسد کارخود دوره بریهای الکاظمی وامریکاست
  • امیر IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    1 1
    الکاظمی تو ترور حاج قاسم و ابو مهدی شریک جرم باید بدست مقاومت به درک بره
  • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    0 0
    باید بگویم الکاظمی ... خودتی خودت .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس