فریاد «مرگ بر آمریکا» شیعه و سنی در کردستان طنین‌انداز شد

مراسم ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، همزمان با سراسر کشور به صورت تجمع در سراسر استان کردستان برگزار شد.

به گزارش مشرق؛ مراسم راهپیمایی 13 آبان، «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» امروز به دلیل شرایط کرونایی متفاوت‌تر از سالیان گذشته همزمان با سراسر کشور به صورت تجمع و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور گسترده و باشکوه اقشار مختلف مردم، دانش‌آموزان و دانشجویان، اساتید حوزه و دانشگاه، طلاب و روحانیون و تشکل‌های دانشجویی در سراسر استان کردستان آغاز شد.

مردم ولایتمدار، انقلابی و همیشه در صحنه کردستان همگام با ملت ایران اسلامی با حضور در تجمع سیزدهم آبان‌ماه، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام و رهبری و شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس فریاد برائت از استکبار و مشرکان را سر داده و با شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل" انزجار خود را از شیطان بزرگ و استکبار جهانی به گوش جهانیان رساندند.

در شهر سنندج مراسم تجمع 13 آبان در خیابان فردوسی این شهر و با حضور سردار جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران و مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی استان کردستان در حال برگزاری است.

در این مراسم که دانش‌آموزان، دانشجویان، روحانیان، مسئولان و سایر اقشار مردم حضور داشتند شرکت‌کنندگان با حضور پرشور خود و دردست داشتن پلاکاردهایی روز 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، روز دانش‌آموز و تسخیر لانه جاسوسی را گرامی می‌دارند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس