معاون سیاسی سپاه: ایران در دنیا به ملت استکبارستیز و ظلم‌ستیز مشهور است

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: از جنله افتخارات ایران اسلامی این بوده که در دنیا به ملت استکبارستیز و ظلم‌ستیز مشهور است.

به گزارش مشرق، سردار یدالله جوانی صبح امروز در سخنرانی مراسم ۱۳ آبان که با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم به صورت تجمع در خیابان فردوسی مرکز استان کردستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک فرارسیدن روز استکبارستیزی اظهار داشت: شهدا راه سعادت و افتخار را پیش‌ گرفتند و امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آوردند و رهبر معظم انقلاب سه دهه با قاطعیت، حکمت و درایت از راه نورانی امام(ره) و انقلاب اسلامی صیانت کرده‌اند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: هر ملتی افتخاراتی داشته که یوم الله ۱۳  آبان روز ملی دانش‌آموز و مبارزه با استکبار جهانی از جمله افتخارات ملت ایران بوده که در تقویم جمهوری اسلامی ثبت شده است. از دیگر افتخارات ایران اسلامی این است که در دنیا به ملت استکبارستیز و ظلم ستیز شناخته می‌شود.

سردار جوانی بیان کرد: گرچه هم‌اکنون در صدها نقطه کشور مراسم استکبارستیزی برپاست اما عملا ملت ایران در طول ۳۶۵ روز سال به صورت مستمر در حال استکبارستیزی و نبرد با استکبار هستند

وی با بیان اینکه کردستانی‌ها در استکبارستیزی پیشگام هستند، خاطرنشان کرد: این مردم همواره از ابتدای انقلاب اسلامی‌تاکنون در خط مقدم با توطئه‌های استکبار و شیاطین بوده‌اند. اگر امروز کشور ایران اسلامی از امنیت پایدار برخوردار است نتیجه مجاهدت‌ها شهدا و مردم از جمله کردستانی‌ها است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    4 1
    از جمله افتخارات ما داشتن مسئولینی مانند شماهاست ، بقیه اش هیچ است
    • IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
      0 0
      حرف مفت نزن، ایران خیلی خیلی بیشتر از اینها افتخارات داره
  • محمد DE ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    2 3
    اسم ایران رو هرجا بیارید می‌گن جنگ، تروریسم
    • IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
      0 0
      تاحالا اسم شماها دررفته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس