حضور فعال نوجوانان در اجرای برنامه های ۱۳ آبان

معاون فرهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی از اجرای برنامه های گسترده توسط دانش آموزان نوجوان برای امروز ۱۳ آبان مقابل لانه جاسوسی خبر داد.

به گزارش مشرق؛ علی جانباز معاون فرهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی  در خصوص ویژه برنامه های امروز این اتحادیه به مناسبت سالروز ۱۳ آبان و تسخیر لانه جاسوسی گفت: ما تا ۲۰ آبان ماه پویش سرود ایرانیون این اتحادیه ادامه دارد. روز گذشته در راستای برنامه های این ایام حضور رئیس جمهور رسیدیم.

وی ادامه داد: برنامه های روز ۱۳ آبان از ۱۰ صبح مقابل لانه جاسوسی با حضور حدود هزار دانش آموز متوسطه دوم شروع می شود. بچه ها به بازخوانی سرود ایرانیون می پردازند و از سرودی درباره گام دوم انقلاب اسلامی نیز رونمایی می شود.

جانباز بیان کرد: در نمازجمعه های سراسر کشور نیز این سرود بازخوانی خواهد شد و دیدار بچه ها با امام جمعه ها در این ایام فعال تر شده اند و با هماهنگی های صورت گرفته نماز جمعه های دو هفته پیش رو با حضور فعال تر نوجوانان خواهد بود.

معاون فرهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی اظهار کرد: یک کار دیگری که کردیم این بود که تاریخ شفاهی جنبش های دانش آموزی ایران را در قالب صد کتاب درآوردیم که آن هم امروز رونمایی می شود.

وی ادامه داد: بخشی از فعالیت امروز هم راهپیمایی دانش آموزان است و بخش دیگر غرفه هایی است که از دست سازه های دانش آموزان داریم که حدود ۲۰۰ دست سازه را آماده کردند که با محتوای مظاهر استکبار و افول آمریکاست و باز امروز به نمایش گذاشته می شود.

جانباز در پایان گفت: به طور کلی برگزاری وبینارهای جنبش دانش‌آموزی، برنامه‌های مشترک با ائمه جماعات در مصلی‌ها، راهپیمایی و تجمعات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تولید محتواهای رسانه‌ای در قالب کاروان‌های سرود از جمله اقدامات دانش آموزی در این روز بزرگ خواهد بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس