کد خبر 1294615
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۵
اتحادیه اروپا:مذاکرات درباره ازسرگیری اجرای برجام ۸آذر ازسرگرفته میشود

اتحادیه اروپا دقایقی پیش با صدور بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که نشست کمیسیون مشترک برجام هشتم آذر به صورت حضوری در وین از سر گرفته می شود.

به گزارش مشرق، در این بیانیه که یک نسخه آن در تارنمای سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا منتشر شد، آمده است که این نشست در سطح معاونان و مدیران سیاسی وزارت‌ های امور خارجه‌ ایران و گروه چهار به علاوه یک، برگزار خواهد شد.

ریاست این نشست بر عهده انریکه مورا معاون دبیر کل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا خواهد بود.

بر اساس بیانیه اتحادیه اروپا شرکت کنندگان قرار است به رایزنی‌ها پیرامون بازگشت محتمل آمریکا به برجام و اطمینان از اجرای کامل و موثر این توافق ادامه دهند.

پیشتر علی باقری کنی معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران هم در توئیتی نوشته بود:‌ در تماس تلفنی با آقای انریکه مورا، آغاز مذاکرات با هدف لغو تحریم‌های غیرقانونی و غیرانسانی، در روز ۸ آذرماه در وین مورد موافقت قرار گرفت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    0 0
    آمریکا باید تمام تحریم ها را با هر بر چسب و به هر بهانه و در هر زمانی که وضع کرده است، برای همیشه و به طور یک جا و در عمل لغو کرده و هزینه ی خسارت هایی را که در این شش سال به دلیل عمل نکردن به تعهداتش داده بپردازد و منتظر راستی آزمایی ایران برای انجام این موارد بماند تا ادب شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس