کد خبر 1293424
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹
کشف جسد

جسد پیرزن ۷۰ساله که قربانی سرقت النگوهای گران‌قیمت خود شده بود در خانه‌اش در محله خراسان تهران پیدا شد.

به گزارش مشرق، عصر جمعه هفتم آبان امسال ساکنان ساختمانی در حوالی میدان‌خراسان وقتی متوجه بوی نامطبوعی از خانه پیرزنی شدند. مقابل خانه‌اش رفتند، اما هر چه در زدند کسی در را باز نکرد. به همین دلیل با فرزندان او تماس گرفته و موضوع را اطلاع دادند.

بیشتر بخوانید

کشف جسد در دره

دقایقی بعد فرزندان این زن خود را به آنجا رسانده و با کمک کلیدساز در را باز کردند و به‌محض ورود، جسد مادرسالخورده‌شان را در اتاق نشیمن دیدند.

به نظر می‌رسید چند روزی از مرگ او گذشته؛ بنابراین به پلیس۱۱۰ خبر دادند. در ادامه ماموران کلانتری بی‌سیم پا به این خانه گذاشته و بررسی‌های اولیه آن‌ها نشان داد که آثار شیارهایی روی گردن این زن وجود دارد که نشان از خفگی او داشت. ماموران از فرزندان زن جان باخته تحقیق کردند که معلوم شد گوشی تلفن‌همراه مادرشان ناپدید شده است. همچنین مشخص شد النگوهای این زن که هر کدام از آن‌ها ۵۰میلیون تومان ارزش داشته نیز سرقت شده است.

همین سرنخ کافی بود که ماموران اطمینان پیدا کنند که او قربانی سرقت النگوهایش شده است. علاوه بر آن به نظر می‌رسد فردی که او را کشته آشنابوده چرا که به‌راحتی توانسته بود وارد خانه شود.

بازپرس شعبه‌دوم دادسرای جنایی تهران دراین‌باره به جام‌جم گفت: با دستور قضایی قرار شد از همسایه‌ها و خانواده مقتول دوباره تحقیق کنند. دوربین‌های مداربسته اطراف ساختمان را بازبینی کنند تا شاید رد آخرین فردی که به خانه مقتول رفته را پیدا کنند تا با دستگیری وی راز این جنایت فاش شود.

منبع: جام جم آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    2 0
    چند تا النگو داشته که هر کدامشان به تنهایی پنجاه میلیون قیمت داشته ! خب اینها را به خودت آویزان می کنی به آن مردم فقیر جنوب شهر نشان می دهی همین میشه دیگه
    • IR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
      0 0
      فقر فقر چه می سازه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس