کد خبر 1292672
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱
قتل نمایه

ساعت ۶ صبح ۸ آبان مأموران کلانتری ۱۵۷ مسعودیه در تماس با بازپرس محمد وهابی مرگ مرد جوانی در بیمارستان را اعلام کردند.

به‌ گزارش مشرق، به دستور بازپرس کشیک قتل پایتخت تحقیقات آغاز و در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد مرد جوان ساعت ۱۰ شب ۷ آبان به بیمارستان منتقل شده است اما تلاش کادر درمان برای نجات او بی‌نتیجه مانده و او ۸ ساعت بعد تسلیم مرگ می‌شود.

بیشتر بخوانید

قتل پیرزن تنها

در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که مرد ۴۲ ساله با همسر ۳۸ ساله خود اختلاف داشته اند. روز حادثه دو برادرزنش، وقتی متوجه اختلاف و درگیری خواهرشان با شوهرش شدند به‌همراه یکی از دوستانشان راهی خانه آنها شده اما زمانی که آنها پا در خانه گذاشتند با شوهر خواهر شان درگیر شده و با ضربات متعدد چاقو مرد جوان را به قتل رسانده و از محل متواری شدند.

بازپرس جنایی دستور بازداشت سه مرد متواری و شناسایی عامل اصلی قتل را صادر کرد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مجید IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    14 7
    داماد همیشه منفوره، حتی اگر بهترین داماد دنیا باشه. بدبخت داماد سیاه بخت داماد
    • پری مجرد 44 ساله IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
      3 1
      خاک بر سر اون شوهری که با خانمش بدرفتاری میکنه
  • ثنا IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    24 2
    چرا ما خانما یاد نمیگیریم اختلاف بین خودمون رو به خانواده ها نکشیم. مگه وقتی خوشیم کاری باخانوادها داریم که موقع اختلاف پای خانواده ارو میکشیم وسط. الان مشکل حل شد با کشتن همسرت واحتمالا اعدام برادرت ؟ای کاش اینارو تو مدرسه بهمون اموزش میدادن
    • کیان IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
      12 1
      خانوم من هم همچین اخلاقی داشت تایه چی میشد زنگ میزد باباش میومد دنبالش یه بار ک زنگ زد اومدن گفتم که نبرین ببین باید زرنگ باشین زمانی این حرکتو بزنین که ح با شماست بعدش برد دیگه نرین دنبالش تا خودش زنگ بزنه برا من الن چند سالازون اتفاق میگذره یهک بار هم دگه خانمم نگفت من میرم خونه بابام قهر کرد سر یه حرف ساده رفت خونه باباش منم نرفتم دنبالش هرکگیم زنگ میزد میگفتم باباش برده من ک نبردم باباش برده ورشداره بیاره هرچند اون یه هفته کلی دلم برا پسرم تنگ شده بود ولی ارزششو داشت
  • علی خان IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    0 0
    انتخاب همسر یعنی انتخاب یک نفر که می‌خواهدسالیان سال پیش شما باشد در نداری و دارندگی در بیماری و خوشحالی در سفر رفتن و از همه مهتر در انرژی گرفتن از همدیگر و پشت هم در آمدن در برابر حتی والدین طرفین و اقوام دیگر مانند برادر و خواهر و .... ،وغریبه ها که جای خود دارد،، اگر چنین مسولیتی را می‌توانید به دوش بکشید خوب است، در غیر این صورت ازدواج نکنید، اگر دوست داری تنها سفر کنی اگه دوست داری فقط ول بگردی و کار نکنی یا مثلازن کارهای خانه را انجام ندهد ، مرد خرج خانه را تامین نکند خوب مگه مرض دارید ازدواج میکنید هم خود را داغون میکنید هم ی ایل و تبار و کشور را به هم می ریزید.با تشکر مثل همیشه من از همه عاقلتر هستم چه کنم هر چقدرفکر میکنم نظرات و برخورد و رفتار افراد را می‌بینم چنین حسی به من دست میده . مشرق ی صفحه به من بده تا در مورد ازدواج مشاوره بدهم .ولی در کل مرد اگه مرد باشه باید به خانم فقط بله عزیزم بگه در آن موقع زن دور مردش مثل پروانه میگرده.بخصوص در دوران نامزدی خیلی مهم است.
  • IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    0 0
    زنان حسود باعث مرگ مدارن بدشانس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس