کد خبر 1293192
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵
آدم ربایی

مردان شرور که به بهانه مسافرکشی طعمه‌های خود را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار ‌دادند دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، اواسط سال گذشته پسر ۱۸ ساله‌ای به دادسرای امور جنایی پایتخت رفت و از دو مرد شرور به خاطر آدم‌ربایی و آزار و اذیت شکایت کرد. او گفت: شب حادثه برای رفتن به جشن تولد دوستم  از خانه خارج شدم. در خیابان به انتظار خودرو بودم که پرایدی در مقابل پایم توقف کرد. به غیر از راننده، دو مرد جوان هم سوار خودرو بودند که ابتدا تصور کردم آنها مسافر هستند اما بعد از مدتی متوجه شدم همدستان راننده هستند.

بیشتر بخوانید

قاتل دختر دانشجو قصاص شد

بعداز طی مسافتی، راننده تغییر مسیر داد، ناگهان یکی از همدستانش چاقویی روی پهلوی من قرار داد و سر مرا زیر صندلی کرده و به راه افتادند. نمی‌دانم چقدر طول کشید که در مقابل خانه‌ای قدیمی خودروی پراید توقف کرد.

 ۲۴ ساعت اسارت

پسر جوان گفت: آنها یک شبانه روز مرا در خانه‌شان گروگان گرفته و پس از اینکه مرا کتک زدند، مورد آزار و اذیت قرار داده و  فیلم سیاه تهیه کردند بعد هم مرا در خیابانی خلوت رها کردند. در مدتی که در آن خانه حبس بودم، شماره تلفن مرا گرفتند و بعد از رهایی، تهدیدها شروع شد.

آنها مرا تهدید می‌کردند که اگر به آنها  پول و طلا ندهم، تصاویر و فیلم‌های سیاهی را که از من گرفته بودند در فضای مجازی منتشر خواهند کرد.

 ترس از انتشار فیلم‌ها و  آبروریزی باعث شد که طلاهای مادرم را که حدود ۵۰ میلیون تومان بود از خانه سرقت کنم و به آنها بدهم. اما در نهایت تصمیم گرفتم این راز سیاه را به خانواده‌ام بگویم و آنها مرا کمک  کردند که شکایت کنم.

با شکایت پسر جوان به دستور بازپرس حبیب‌الله صادقی تحقیقات از سوی کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت آغاز شد. در حالی که تحقیقات در این خصوص ادامه داشت، کارآگاهان با دوشکایت مشابه مواجه شدند.

در ادامه تحقیقات و بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل ربایش، یکی از اعضای باند شناسایی و بازداشت شد. متهم در تحقیقات به جرم خود اعتراف کرد و گفت: آدم‌ربایی و آزار و اذیت را قبول دارم اما فیلم و عکسی نگرفته‌ایم. ما برای ترساندن آنها و اینکه بتوانیم از آنها اخاذی کنیم، به دروغ گفتیم فیلم گرفته‌ایم.

در حالی که بررسی‌ها برای شناسایی دو همدست دیگر متهم  ادامه داشت،  شماره پلاک خودروی پراید مردان شرور نیز به دست آمد و مدتی بعد مأموران پلیس موفق شدند خودروی پراید را در یکی از خیابان‌های تهران شناسایی کنند. اما راننده، خودرو را رها کرده و  پای پیاده فرار کرد.

بدین ترتیب پرونده با یک متهم از جنبه جرم تعرض به دادگاه کیفری فرستاده شد و  قضات دادگاه متهم  را به ۱۰ سال حبس محکوم کردند. تحقیقات برای دستگیری دو متهم دیگر همچنان ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان پلیس موفق شدند رد یکی از متهمان را که در بازار تهران  از مردم اخاذی و زورگیری می‌کرد شناسایی کنند. بدین ترتیب مأموران راهی بازار شده و دومین متهم پرونده نیز بازداشت شد.

وی نیز به ربودن مسافران و آزار و اذیت آنها اعتراف کرد. تحقیقات برای دستگیری سومین عضو فراری باند ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    5 0
    10 سال زندان؟؟؟؟ سال دوم هم مشمول عفو میشن وبازدداشت میشن
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    5 0
    پسران جوان را می دزدیدند و بزور عنف مورد تجاوز و لواط و زورگیری قرار میدادند بعد فقط 10 سال حبس که بعد از دو سال عفو بخوره !!!! بیخود نیست اینهمه جرایم خشن و تجاوز داره دوباره زیاد میشه
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    3 0
    آدم ربایی و لواط به عنف 10 سال حبس بعد سرقت سه بسته بادام زمینی از سوپر شلاق و 10 ماه حبس !!!! اینه
  • مجید IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    6 0
    همش 10 سال حبس، برای آدم ربایی و تجاوز به عنف!!! بعد دو سال هم عفو یا مرخصی میخوره و ادامه تجاوزها. خوب یادمه زمان ریاست آقای آملی لاریجانی، یه زورگیری با چاقو رسانه ای شد و هر دو نفر را اعدام کردند، این جرم یعنی از اونها کمتره یا چون فیلمش درنیومده و رسانه ای نشده این احکام سبک و خفیف درباره شون صادر میشه!!
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    4 0
    تصویر این حیوانات باید نمایش داده بشه تا اگر افرادی دیگری هم هست ببینند و شکایت کنند
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    5 0
    چراشیطان صفتااعدام نمیکنندمانندقاتلان عمد
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    2 0
    ۱۰ سال زندان؟ پس فردا هم آزاد میشه میاد به پسرای مردم تجاوز میکنه ننگ بر این قانون
  • احمد IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    1 0
    فقط اعدام ملا عام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس