کد خبر 1300376
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴
آدم ربایی

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی این استان راز پرونده آدم‌ربایی در اهواز کشف شد و کودک به آغوش مادرش بازگشت.

به گزارش مشرق، سردار سید محمد صالحی افزود: تیرماه امسال به دنبال تماس تلفنی به مرکز فوریت ‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت یک دستگاه خودرو به همراه نوزاد ۴ ماهه، موضوع به‌ صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی به پیدا شدن خودروی سرقتی بدون حضور نوزاد در فردای همان روز اشاره کرد و ادامه داد: با بررسی میدانی و انجام تحقیقات تخصصی کارآگاهان دریافتند که موضوع کاملاً خانوادگی بوده و با یک سناریوی از پیش طراحی، انجام شده است.

بیشتر بخوانید

آزادی کودک ۹ ساله از چنگ آدم ربایان

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به این که کارآگاهان پلیس با بررسی‌های تخصصی محل اختفای نوزاد را که به خانواده‌ای در یکی از استان‌ها تحویل داده شده شناسایی کردند،افزود: کارآگاهان به ‌محض این که از حضور این خانواده به همراه نوزاد در شهرستان اهواز مطلع شدند، در یک عملیات پلیسی و کاملاً غافلگیرانه ضمن دستگیری مجرمان، نوزاد را به آغوش مادرش بازگرداندند.

سردار صالحی با بیان این که متهمان در تحقیقات پلیس انگیزه خود را اختلافات خانوادگی اعلام کردند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    7 0
    مگر در ایران نبودن که منتطر ماندین وارد اهواز شوند
    • عبدالله مومن IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
      0 0
      در خیلی از مواقع این کشف دیگران یا خانواده و یا اطلاع از بیرون به پلیس است که به نام عملیات پلیس ، جازده می شود !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس