کد خبر 1292653
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۴
مهدوی: دیدار آلومینیوم - پرسپولیس جنگ هافبک‌هاست/ تیمِ گل‌محمدی باخت فصل قبل را جبران می‌کند

مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس، تقابل این تیم با آلومینیوم اراک را جنگ هافبک‌ها دانست.

به گزارش مشرق، محمدرضا مهدوی درباره دیدار روز دوشنبه تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک اظهار داشت: آلومینیوم نتایج بهتری نسبت به تیم‌های تازه راه‌یافته به لیگ برتر کسب کرده و از لحاظ مدیریتی و فنی، جزو بهترین‌های لیگ برتر است. پرسپولیس هم همیشه پرسپولیس است، اما در زمین حریف با تدبیر بازی می‌کند و بی‌جهت به دروازه میزبانش نزدیک نخواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: پرسپولیس در این بازی باید هوشیارانه عمل کند و با پیروی از دستورات کادر فنی، به دروازه آلومینیوم برسد. احساس می‌کنم بازی خوب و تماشاگرپسندی از آب درمی‌آید و تجمع نفرات، عمدتاً در میانه زمین است. می‌توانیم بگویم این مسابقه جنگ هافبک‌هاست و بازیکنان پرسپولیس باید مراقب ضدحملات آلومینیوم باشند. با این وجود فکر می‌کنم برتری از آنِ پرسپولیس خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

۳ بازیکن احضار شده پرسپولیس از بازی با آلومینیوم محروم شدند؟

پیشکسوت پرسپولیس در این باره که آلومینیوم اراک در لیگ بیستم، تنها شکست فصل سرخپوشان را رقم زد، خاطرنشان کرد: همه تیم‌ها یک روز خوب یا بد دارند و در دیدار فصل گذشته دو تیم در اراک، روز پرسپولیس نبود. با احترامی خاصی که برای تیم خطیبی قائلم، معتقدم پرسپولیس این شکست را تلافی می‌کند و با دست پُر به تهران می‌آید.

مهدوی در مورد مشکلات مدیریتی باشگاه پرسپولیس و تأثیر این موضوع روی روحیه بازیکنان تیم گفت: پس از شکست مقابل الهلال، پرسپولیسی‌ها شرایط روحی خوبی نداشتند و تحت تأثیر این شکست بودند. با این حال پس از دو پیروزی در لیگ برتر، تیم توانست خود را از لحاظ روانی در وضعیت مطلوبی قرار دهد. مسائل حاشیه‌ای همیشه گریبان تیم‌های بزرگ را گرفته است و پرسپولیس مقابل الهلال اسیر همین حاشیه‌ها شد.

«مدیریت باشگاه پرسپولیس نتوانسته است انتظارات کادر فنی و بازیکنان را برآورده کند.»، وی ضمن بیان این جمله عنوان کرد: هرچه سریع‌تر باید اسپانسر باشگاه مشخص و پول به بازیکنان پرداخت شود. شرایط مدیریتی پرسپولیس همیشه همین‌گونه بوده است و تیم این بار هم از بحران بی‌پولی عبور خواهد کرد. فقط امیدوارم این بحران به تیم لطمه وارد نکند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس