منافی: من بازیکن تاثیرگذاری در تیم گل محمدی ندیدم/وزیر ورزش مثل استقلال تکلیف پرسپولیس را مشخص کند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خط دفاع و هافبک پرسپولیس پر اشتباه بودند و پاس‌های اشتباه زیادی را دیدیم.

به گزارش مشرق، جواد منافی در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: پرسپولیس در این دیدار شرایط خوبی نداشت. آلومینیوم به خوبی این تیم را آنالیز کرده بود. پرسپولیس با ۲ مهاجم بازی کرد اما در نیمه اول خوب تغذیه نشدند و یک موقعیت هم نداشتیم.

وی افزود: آلومینیوم با توجه به برد سال گذشته، به این خودباوری رسیده بود که می تواند بازی خوبی را مقابل پرسپولیس انجام بدهد. با دوندگی خوب توانست خط هافبک پرسپولیس و همچنین روزنه‌هایی که این تیم می‌توانست از آن‌ها به دروازه تیم میزبان نزدیک شود را از کار بیندازد. در نیمه اول هیچ ارسال و نفوذی را از پرسپولیس ندیدم و بازیکنان کناری کار خاصی انجام ندادند.

کارشناس فوتبال کشور تصریح کرد: آلومینیوم سعی می‌کرد هنگامی که توپ را در اختیار داشت از جناح راست با اسماعیل شریفات نفوذ و ارسال کند. ضمن اینکه از جناح چپ هم حرکت و ارسال‌هایی داشتند. در نیمه دوم هم آلومینیوم بازی را خوب شروع کرد و با از کار انداختن هافبک‌های پرسپولیس توانست به گل برسد. خط دفاع و هافبک پرسپولیس پر اشتباه بودند و پاس‌های اشتباه زیادی را دیدیم.

منافی گفت: پرسپولیس قهرمان چندساله ایران است و در گذشته مالکیت توپ این تیم زیاد بود اما در این بازی پاس‌های بازیکنان به ۵عدد نمی‌رسید. دوندگی آلومینیوم باعث شد پرسپولیس نتواند موقعیت زیادی داشته باشد. در واقع آلومینیوم توانست بازی را کنترل کند و به برد برسد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه کدام بازیکنان در این بازی عملکرد ضعیف‌تری داشتند، عنوان کرد: وقتی تیم می‌بازد همه تیم مقصر است. پرسپولیس شرایط آرمانی نداشت. من بازیکن مثبت و تاثیرگذاری را ندیدم. همه بازیکنان در حد خودشان نبودند. در واقع بدون برنامه و بد بازی کردیم. اشتباهات زیادی در فاز دفاعی تیم وجود داشت. برگشت‌ها خوب نبود و فاصله بین خط هافبک و خط دفاع زیاد شده بود.

وی افزود:‌ کل تیم عملکرد بدی داشت. پرسپولیس در گذشته هر تیمی را تحت فشار می‌گذاشت و موقعیت‌های زیادی را خلق می‌کرد. دربازی با آلومینیوم نبود یک بازیساز که پشت مهاجمان، آن‌ها را به خوبی تغذیه کند و پاس آخر را بدهد به چشم می‌آمد. امیدوارم باشگاه بتواند بازیکن خارجی با کیفیتی را جذب کند. چنین بازیکنی قطعا به تیم کمک خواهد کرد.

منافی در مورد مشکلات مدیریتی و مالی پرسپولیس و نبود مدیرعامل در باشگاه اظهار داشت: وجود این مشکلات صددرصد باعث بی‌ثباتی باشگاه می‌شود. باید تکلیف پرسپولیس هرچه زودتر مشخص شود. مدیرعامل باشگاه باید زودتر از این و حتی قبل از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا مشخص می‌شد. بحث مالی و اسپانسرینگ باید زودتر مشخص می‌شد اما این اتفاقات نیفتاد و در حال حاضر این مشلات به تیم لطمه می‌زند.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: این تیم به هر شهر و کشوری می‌رفت حریفان خودش را تحت فشار قرار می‌داد. حتی زمانی هم که برنده نمی‌شد بازی خوبی را به نمایش می گذاشت اما در حال حاضر بازیکنان آرامش ندارند و عصبی بازی می‌کنند. از وزیر ورزش می‌خواهم همانطور که تکلیف استقلال مشخص شد، تکلیف پرسپولیس را هم زودتر مشخص کند. این تیم، تیم اول ایران است. باید مشکلات مالی و بحث اسپانسر زودتر حل شود تا تیم هرچه زودتر به آرامش برسد. وقتی آرامش به پرسپولیس برگردد، این تیم به شرایط خوب خودش بر می‌گردد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نادری IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    1 1
    بابا مسعود کجانی
  • IR ۰۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    0 0
    کجایی بابا مسعود که تخریب کنی تمهای دیگر رو تاپرسپولیس جام بگیره
  • صبا IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    1 1
    سلام امیدوارم حمایت همه جانبه از تیم مردمی پیروزی در این دولت هم تدام داشته باشد.
  • IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    1 0
    گهی پشت به زین و گهی زین به پشت، دوران خوش خوشان ، زیرآبی زدن ولابی گری های تمام فاسد و ناعدالتی محض و......به نظر میرسه که داره تمام میشه
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    1 0
    زمانی که استقلال در دوران مسعودجانتان اعتراض میکرد،امثالهم میگفتین اینا بهانه است. الان چی شد؟؟؟
  • امیر IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    0 0
    بابا مسعود کجایی پرسپولیس را هم اخر قهرمان اسیا نکردی ورفتی / پرسپولیس یتیم شد
  • حسام IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    0 1
    سلام با این مشی و راهی که جناب سجادی در پیش گرفتن قطعا بزودی اولین وزیر استیضاحی دولت جدید لقب خواهند گرفت .
  • حسین پورزاد پرسپولیسی🌷🌷🌷 IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    1 0
    از رصا اسدی و پهلوان وکامیابی نیا باید در یک خط کنار هم استفاده بشه تو تمرینات چون سرلک بازبکن قوی وجنگنده نیست وفرجی هم نشان داده مدافع بزرگی ومطمنی نیست هماهنگی نداره اصلا با سید جلال از اقایی ونعمتی کناره ها استفاده بشه از ترابی وامیری و ال کثیر بعنوان مهاجم ۳ بازی بگیر
  • رضا IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    1 1
    دو یا سه ماه هست که پرسپولیس اینجوری سردرگم هستش و داد تمام پیشکسوتان و هواداران این تیم در اومده . حالا استقلالیها این 6 سال اخیر با این وزیر بی شرف لنگی چی کشیده . هر روز میمردیم و زنده می شدیم تا این خائن کثیف عمر وزارت ورزشی اش تمام بشه . جناب منافی بزرگوار استقلالی ها هم مثل شما بودند اما آن 6 تا 7 سال شما سوگلی وزارت بودید و عادت کردین به مفتخوری . از این به بعد باید مرد بود و جنگید تا جام بگیری ، جام اسنپی کلا 5 تا دونه ساخته شد اون هم تقدیم شما شد .
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    0 0
    امسال جام برای استقلاله شما ببینید مدیرعامل هنوز مشخص نیست بازیکن خارجی نمی تونیم جذب کنیم کارگزار نداریم این آشفتگیها قطعا تا نیم فصل ادامه دار خواهد شد دوباره برگشتیم به دوران احمدی نزاد که هر سال سه با مدیر عامل و هیئت مدیره عوض می کردیم
    • عدنان IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
      0 0
      جناب ، دوران احمدی‌نژاد بیشترین و گرانترین مربیان خارجی و سرشناس ترین بازیکنان را تیم سوگولی داشت ، همان زمانی که سجده شکر بخاطر بقا می‌کردید ، چون آن موقع عدالت برقرار میشد ، هر تیمی بهتر بازی می‌کرد قهرمان میشد ، پیروزی و فولاد ، استقلال و سپاهان در آن دوره قهرمان شدن ، دوره نابودی تیم های دیگر و قهرمانی سوگولی تمام شد
  • IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    0 0
    اول بایدمدیرش انتخاب شوددوم مشکل مالی سوم تقویت دوالا۳پست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس