کد خبر 128394
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۰

هنگامه قاضیانی از بازیگران باسابقه سینما و تئاتر ایران، درباره حضور خود در عرصه تئاتر تأکید کرد: در انتظار پیشنهاد خوب برای بازی روی صحنه هستم.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، هنگامه قاضیانی از جمله بازیگران مستعد و باتجربه تئاتر ایران است که در عرصه سینما نیز موفق ظاهر شده‌است. وی در سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر برای بازی در فیلم سینمایی "روزهای زندگی" به کارگردانی پرویز شیخ طادی برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن جشنواره شد.

قاضیانی پیش از این نیز برای بازی در فیلم "به همین سادگی" به کارگردانی سیدرضا میرکریمی جایزه بهترین بازیگری زن فیلم فجر را از آن خود کرده بود.

وی طی سال‌های گذشته با نمایش‌های مختلفی همچون "خنکای ختم خاطره" به کارگردانی مشترک نیما دهقان و حمیدرضا آذرنگ، "آکواریم هوا" به کارگردانی یاسر خاسب و "کالیگولا" به کارگردانی همایون غنی‌زاده به صحنه رفته بود.

قاضیانی درباره فعالیت‌های جدید خود در عرصه بازیگری تئاتر در سال جاری به خبرنگار مهر گفت: خیلی دوست دارم که در صحنه تئاتر بازی کنم زیرا بعد از بازی در نمایش "کالیگولا" حدود دو سال است که روی صحنه نرفته‌ام.

این بازیگر شناخته شده تئاتر تأکید کرد: البته دلیل این فاصله این بود که پیشنهاد خوبی برای بازی در تئاتر نداشتم و اگر امسال پیشنهاد خوبی برای بازی به من ارائه شود حتما روی صحنه تئاتر حاضر می‌شوم.

فیلم سینمایی "روزهای زندگی" با بازی حمید فرخ‌نژاد و هنگامه قاضیانی این روزها در سینماهای کشور در حال اکران است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس