خانه های کمیته امداد

مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد از تحویل ۶۵۷۶ واحد مسکن به مددجویان روستایی از ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش مشرق،‌ احمدرضا دالوند، مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد با اشاره به برنامه‌های این نهاد برای تامین مسکن مددجویان روستایی گفت: در شش ماهه نخست سال جاری ۶۵۷۶ واحد مسکن برای مددجویان روستایی احداث و تحویل شد.

وی افزود: بیشترین واحد احداثی ویژه مددجویان روستایی با ۱۸۵۷ واحد مربوط به خراسان جنوبی و پس از آن در استان فارس با ۸۵۵ واحد بوده است.

مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد از برنامه‌ریزی این نهاد برای ساخت ۳۶۰ هزار واحد مسکن مددجویی در چهار سال آینده خبر داد و افزود: این طرح از سال آینده آغاز می‌شود و سالانه ۹۰ هزار واحد مسکن برای مددجویان ساخته خواهد شد.

دالوند تاکید کرد: از ۹۰ هزار واحد مسکن، سالانه حدود ۳۰ هزار واحد در روستاها احداث می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، وی به تفاهم‌نامه ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن با بنیاد مستضعفان اشاره کرد و گفت: این تعداد واحد مسکونی نیز از سوی کمیته امداد با همکاری بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر برای خانواده‌های نیازمند ساخته خواهد شد.

مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد خاطرنشان کرد: تلاش داریم ظرف مدت ۱۸ ماه تمام این واحدهای مسکونی را در سطح کشور به بهره‌برداری برسانیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس