کد خبر 1281605
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
واژگونی مرگبار خودرو در اصفهان

واژگونی ۲ دستگاه خودروی سواری در بزرگراه ذوب آهن اصفهان ۶ کشته و ۲ مصدوم داشت.

به گزارش مشرق، مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان روز چهارشنبه گفت که ساعت ۲۱ و ۲۲ دقیقه شب گذشته یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در ورودی مسکن مهر فولادشهر واژگون شد که پس از امدادخواهی از اورژانس پیش بیمارستانی یک دستگاه آمبولانس از اورژانس و یک واحد امدادی از هلال احمر به محل اعزام شدند.

غفور راستین افزود: در این سانحه رانندگی سه مرد در بازه سنی ۲۰ تا ۳۰ سال جان خود را در دم از دست دادند.

وی درباره حادثه دیگری که ساعت یک و ۴۰ دقیقه بامداد امروز در فرعی مهرنجان اتوبان ذوب آهن اصفهان رخ داد اظهارداشت: در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۷ واژگون  شد و پس از اعلام به اورژانس ۱۱۵، چهار واحد امدادی از هلال احمر و اورژانس راهی محل حادثه شدند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان تصریح کرد: در این حادثه سه نفر شامل یک مرد ۳۱ ساله و ۲ زن حدود ۳۰ ساله جان باختند که ۲ مرد ۳۰ و ۳۴ ساله نیز مصدوم شدند.

وی بیان کرد: مصدومان این سانحه رانندگی برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان امام (ره) فلاورجان منتقل شدند.

دلیل بروز این حوادث توسط پلیس راه در دست بررسی است.

بر اساس گزارش‌های اعلام شده از سوی فرماندهی پلیس راه اصفهان، بیشترین آمار حوادث رانندگی در ۲ ماه ابتدای امسال در این استان به واژگونی خودروها تعلق دارد.

با توجه به تجزیه و تحلیل آمار ۲ ماه اول سال جاری در استان اصفهان، ۴۸ درصد از تصادفات از لحاظ نوع برخورد در این مدت از نوع واژگونی(تک وسیله ای)، ۲۶ درصد ۲ وسیله با هم و ۱۶ درصد برخورد با موتورسیکلت بوده است.

براساس آمار اعلامی از سوی سازمان پزشکی قانونی اصفهان، در چهار ماه نخست امسال قربانیان ناشی از تصادفات رانندگی در این استان رشد ۱۱.۴ درصدی داشته است. 

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
    2 1
    قتل عام مردم توسط خودروهای بی کیفیت وطنی...
  • کاربر IR ۰۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    0 0
    وقتی در قرنطینه هستیم بخاطر کرونا میمیریم وقتی بیرون میاییم به خاطر تصادفات رانندگی بیشتر این مواردهم با احتیاط ورفتار عاقلانه قابل پیشگیری است منتها مردن کارماشده
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    1 0
    از بس تند رانندگی میکنن هم خودشون هم بقیه رو به خطر میندازن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس