کد خبر 1281516
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲
تصادف

برخورد یک دستگاه تریلر با سه خودروی سواری در جاده کاشان سه تَن فوت کرده و هفت تَن نیز صدمه دیدند.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم، معاون فنی و عملیات اورژانس ۱۱۵ این استان در گفت‌وگویی ضمن اعلام خبر فوق، اظهار داشت: ساعت ۳۷ دقیقه بامداد امروز سیزدهم مهرماه انحراف از مسیر و شدت برخورد یک دستگاه تریلر با سه خودروی سواری پژو پارس، پژو ۲۰۶ و پژو slx منجر به آتش سوزی سه خودرو شد.

جلیل گودرزی افزود: این حادثه در کیلومتر پنج جاده کاشان به قم رخ داد، و بلافاصله سه دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

معاون اورژانس قم با بیان این که این حادثه ۱۰ فوتی و مصدوم در پی داشت، ادامه داد: ۲ خودروی سواری پژو پارس و پژو ۲۰۶ و تریلر به طور کامل در آتش سوخت، راننده و سرنشین تریلر و راننده خودروی سواری ۲۰۶ نیز به علت شدت جراحت‌های وارده در دَم جان باختند به طوری که قابل شناسایی نبودند.

 وی ادامه داد: هفت مصدوم حادثه نیز پس از دریافت اقدام‌های درمانی اولیه با کمک کارشناسان فوریت‌های پزشکی به بیمارستان انتقال یافتند.

 خودرو پژوه ۲۰۷ در محور سلفچگان به قم واژگون شد

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم نیز از واژگونی خودرو پژو ۲۰۷ در محور سلفچگان به دلیجان خبر داد.

حمیدرضا باقری گفت: ساعت ۹ و سه دقیقه صبح روز جاری بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۷ در محور سلفچگان به دلیجان بعد از منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان ۲ تَن مصدوم شدند.

وی افزود: بلافاصله با اعلام حادثه، ۲ دستگاه آمبولانس و بالگرد اورژانس ۱۱۵ قم برای نجات جان مصدومان به محل حادثه اعزام شد.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی قم ادامه داد: ۲ مصدوم حادثه پس از دریافت اقدام‌های درمانی مناسب با کمک کارشناسان فوریت‌های پزشکی به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شدند.

باقری بیان کرد: حال مصدومان این سانحه رانندگی وخیم گزارش شده است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس