کد خبر 1303212
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۹
واژگونی اتوبوس مسافربری در محور دامغان

رئیس پلیس راه استان اصفهان از مصدومیت ۳۵ نفر در حادثه واژگونی اتوبوس سمیرم - اصفهان خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ اصغر زارع با اشاره به حادثه واژگون شدن اتوبوس مسافربری در محور شهرضا - اصفهان اظهار داشت: این حادثه ساعت ۱۵ به پلیس راه گزارش شده است.

او با بیان اینکه این اتوبوس از مبدا سمیرم به سمت اصفهان در حال حرکت بوده است، اضافه کرد: این اتوبوس در پیچ جاده در محور شهرضا به اصفهان واژگون شده است.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه ۳۵ نفر در این حادثه مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند، گفت: حدود هفت نفر از این مصدومان نیاز به بستری داشتند.

او علت این حادثه را تخطی راننده از سرعت مطمئنه در پیچ اعلام کرد و گفت: بارش باران در این محدوده عامل دیگر این سانحه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    0 0
    این مدل اتوبوس ها مناسب ایران نیست ، نقطه ثقل اتوبوس بالا است و سریع چپ می کند . این چندین حادثه چپ کردن اتوبوس در این چند وقت اخیر است . متاسفانه هیچ کس از هیچ مرجعی در مورد نامناسب بودن این نوع اتوبوس ها برای ایران چیزی نمیگه . الان باید این مسئله مورد توجه قرار بگیرد تا دیگر از این نوع اتوبوس ها در کشور تولید شود .
  • IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    1 0
    این مدل اتوبوس ها مناسب ایران نیست ، نقطه ثقل اتوبوس بالا است و سریع چپ می کند . این چندین حادثه چپ کردن اتوبوس در این چند وقت اخیر است . متاسفانه هیچ کس از هیچ مرجعی در مورد نامناسب بودن این نوع اتوبوس ها برای ایران چیزی نمیگه . الان باید این مسئله مورد توجه قرار بگیرد تا دیگر از این نوع اتوبوس ها در کشور تولید نشود .
    • IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
      1 0
      درسته متاسفانه هم در کامیون و هم اتوبوس مدل های اروپایی در ایران وارد شده که مناسب اروپا برای مسافت های کوتاه است . ما باید در کامیون و ماشین بیشتر به مدل و ارگونومی تولیدات آمریکایی توجه کنیم کنیم مثل ما جاده های طولانی و بیابانی زیاد دارند .
  • صدیقه IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    راننده ببرای چی با سرعت زیاد سر پیچ توی بارندگی میزنه روی ترمز کدوم آدم دیوانه ای با جان ۳۸ نفر مسافر بازی می کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس