روحانی نمایه

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه روحانی و دولتمردانش ترک فعل زیادی داشته‌اند، گفت: انتظار مردم آن است که با دولتمردان سابق که وظایفشان را به درستی انجام ندادند برخورد شود.

به گزارش مشرق، محسن علیزاده، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، با تاکید بر اینکه باید ترک فعل دولت روحانی به صورت جدی پیگیری شود، اظهار داشت: از زمانی که مجلس یازدهم آغاز به کار کرده است، تاکنون نمایندگان گزارش‌های متعددی از تخلفات دولت سابق در اجرای قوانین را تهیه و به قوه قضائیه ارسال کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

درخواست نماینده مجلس برای رسیدگی به تخلفات دولت روحانی

وی با بیان اینکه رئیس‌جمهور و دیگر دولتمردان روحانی ترک فعل زیادی داشته‌اند، گفت: انتظار مردم آن است که با مسئولانی که در زمان مسئولیت خود قوانین را به درستی اجرا نکردند و با ترک فعل‌های خود خسارت‌های جبران ناپذیری به کشور وارد کردند، برخورد جدی شود.

بیشتر بخوانید:

۳ شکایت از "روحانی" به قوه قضائیه ارجاع شد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با هیچ فردی تعارف ندارند و گزارش تخلفات مسئولان متخلف را به دستگاه قضا ارسال می‌کنند.

علیزاده اظهار داشت: دستگاه قضا باید هر چه سریع‌تر به گزارش‌های ترک فعل دولت روحانی رسیدگی کند و اگر این مسئله به صورت دقیق پیگیری شود، مدیران و مسئولان فعلی دقت بیشتری بر عملکرد خود خواهند کرد و می‌دانند اگر ترک فعلی داشته باشند و قوانین را رعایت نکنند، باید در دادگاه پاسخگو باشند و با آنان برخورد جدی خواهد شد.

وی با بیان اینکه یکی از انتظارات اساسی مردم این است که با فساد مبارزه شود، تصریح کرد: مجلس یازدهم بسیاری از تخلفات و مفاسد دولت روحانی را احصا کرد و پرونده آن را به قوه قضائیه ارجاع داد.

علیزاده تاکید کرد: انتظار ما از قوه قضائیه آن است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن، با جدیت و قاطعیت، به پرونده تخلفات دولت و رئیس‌جمهور سابق رسیدگی شود تا بتوانیم به شعارهای خود برای مبارزه با فساد عمل کنیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
    5 1
    چشم بسته غیب گفتی. پس چرا وقتی از شما خواستیم استیضاحش کنید تا دو سال عمر مردم هدر نرود، همه ساکت بودید؟7359
    • وطنم IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
      1 0
      گویا سال 98 بود که خود روحانی پیش رهبری از ادامه کار انصراف دادند ولی رهبری خیلی خردمندانه با انصراف ایشان مخالفت کردند زیرا در صورت موافقت هم جرم های آنها نادیده گرفته میشد هم یک مدرک مهم که "نمیشود به غرب اعتماد کرد" همگی پاک میشدند. همچنین مردم باید آگاهی خود را بالا ببرند تا اینکه بدانند به چه کسی رای میدهند (این سخن را حدود 20 سال پیش زده بودند) و سرآخر حرف شما را تکرار نکنند که «آیا نگفتیم استیضاحش کنید؟!!» شما باید سال 92 و 96 فکر اینجا را میکردید.
  • دادا IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
    6 0
    خداوند باید ابروی نداشته روحانی را باز ببرد او خائن ملت و کشور بود
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
    4 0
    ای مرجع قضایی / اقدام انقلابی
  • مهدی IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
    5 0
    کاملا درست است، حسن فریدون خسارت های زیادی به ایران و ایرانی ها زد ، تا روزهای آخر بودنش دارو و نان و سیمان و مرغ و ... را گران کرد تا مردم را بیشتر آزار بدهد و عصبانی کند ، همه مردم و مسعولین اینها را میدانند اما آیا بخاطر ترک فعل ها و ضررها و صدماتی که زد محاکمه شد ؟
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
    5 0
    چرا حسن روحانی را محاکمه نمی کنید ؟ مردم ایران خواستار محاکمه فوری او هستند .
    • IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
      0 0
      رای کنسرتیها و رفع حصریها چی؟
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    1 0
    تمام سعی و تلاش این جناب شیخ در این 8 سال این بود که به هرقیمتی هست برجام و " اف.ای.تی.اف" را به خورد ملت دهد. در ضمن سعی نمیکرد اقدامی انجام دهد که دوستان غربی اش را آزرده خاطر نماید.وزیر خارجه اش هم که آمریکا را دشمن به حساب نمی اورد و امضای جان کری را تضمین میدانست.
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    0 0
    ایشون کلا تو ترک بودننننننن، ولی الحق تنها کاری که کاملا درست و بی نقص انجام دادن، کی میتونه بگه چی بود؟ پاسخ درست جایزه داره.
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    0 0
    غیرت ایرانی بر غربزده حرام است.
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    0 0
    اگر یک نفر از کاخ سفید .بجای روح.... رعیس بود این مقدار نمی توانست خیانت کند اقای روح... نه تنها کمکری نکرد بلکه فراتر ازدشمن اسلاموانقلاب ومملکت را ویران کرد بابت ترک فعلش باید دعاگووممنون دارش بود کمی خیانت کمتر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس