محدودیت ترافیکی جاده‌‌های شمال و محورهای پرتردد تا ۱۷ مهر/هراز و کندوان یک‌طرفه می‌شود

تردد وسایل نقلیه در محور کندوان از ساعت ۱۳ جمعه ۱۶ مهر تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از کرج و در محور هراز تردد از ساعت ۱۳ جمعه‌ تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از تهران به آمل، ممنوع است.

به گزارش مشرق، محدودیت‌های ترافیکی‌ از امروز سه شنبه ۱۳ مهر تا شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ در برخی جاده‌های پرتردد کشور اعمال می‌شود.

ممنوعیت تردد موتورسیکلت در جاده‌های تهران-شمال و محور تهران-مشهد

بنابراین گزارش تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۱۲ روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است، تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

محورهای هراز و کندوان روز جمعه ۱۶ مهر یک‌طرفه می‌شود

در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه ‌۱۴۰۰/۰۷/۱۶ تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ همان روز تا ساعت ۴ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران - شمال به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

‌در محور هراز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه‌ ۱۴۰۰/۰۷/۱۶ تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از تهران به سمت آمل ممنوع است، با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ همان روز تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از آب اسک به تهران به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

درصورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه، به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت های مقطعی از سمت جنوب به شمال و بالعکس در محورهای چالوس و هراز اعمال می‌شود.

ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در هراز و کندوان‌

بنابراین گزارش در محور کندوان‌ تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت‌ و در محور هراز تردد تریلرها کماکان ممنوع است.

تردد کامیون و کامیونت غیر از حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۱۲ روز شنبه‌ ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ از محور هراز ممنوع است.

‌تردد تریلرها غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز جمعه ۱۴۰۰/۰۷/۱۶ از قائمشهر به تهران و بالعکس ممنوع است.

ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در محور آستارا-اردبیل و جاده قدیم رشت - قزوین‌

همچنین در محور قدیم رشت - قزوین و بالعکس تردد انواع تریلر و کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای سه‌شنبه و جمعه هفته جاری ممنوع است.

در محور آستارا - اردبیل و بالعکس‌ تردد انواع تریلر و کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی‌ از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای سه‌شنبه و جمعه هفته جاری ممنوع است.

تردد وسایل نقلیه در محور کندوان از ساعت ۱۳ جمعه ۱۶ مهر تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به مرزن‌آباد و در محور هراز تردد از ساعت ۱۳ جمعه‌ تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از تهران به آمل، ممنوع است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس