کد خبر 1362993
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
جاده‌های کندوان و هراز یک‌طرفه می‌شود

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به پیش‌بینی ترافیک در محورهای شمال، گفت: براساس برنامه محورهای هراز و کندوان امروز یک‌طرفه می‌شوند.

به گزارش مشرق، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره آخرین وضعیت تردد در جاده‌های استان، اظهار کرد: درحال حاضر شاهد تردد عادی و روان در تمام محورهای مازندران هستیم.

وی با اشاره به پیش‌بینی ترافیک از بعدازظهر امروز در محورهای هراز و کندوان، افزود: تردد در محورهای هراز و کندوان از بعدازظهر امروز و درصورت بروز ترافیک سنگین یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با هشدار نسبت به پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای کوهستانی استان، خاطرنشان کرد: احتمال ریزش و رانش در محورهای کوهستانی استان دور از انتظار نخواهد بود که ضرورت دارد توصیه‌ها جدی گرفته شود.

این مسوول در ارتباط با محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمال، اضافه کرد: محدودیت تردد کامیون در محورهای هراز و کامیون طی روزهای پایانی هفته برقرار است.

جهان‌تاب بیان کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ امروز از جنوب به شمال محور کندوان مسدود شده و درصورت ترافیکی سنگین در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همین روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت‌ یک‌طرفه خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ امروز از جنوب به شمال محور هراز مسدود شده و درصورت ترافیکی سنگین در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همین روز از آب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت‌ یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران به ورودی‌های طی روز گذشته در محورهای شمال، تصریح کرد: درصورت افزایش حجم ترافیک، گفت: رانندگان برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس