کد خبر 1279996
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۶
بازداشت سارق طلا

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از بازداشت سارقی خبر داد که با تهدید بانوان در مکانهای خلوت، طلاجات آنها را سرقت می‌کرد.

به گزارش مشرق، اواخر شهریورماه امسال خانمی با مراجعه به کلانتری ۱۳۳ شهر زیبا عنوان کرد که حین تردد در معابر عمومی، راننده و دو سرنشین یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ با همکاری یکدیگر، با استفاده از گاز اشک‌آور وی را تهدید و النگو او را سرقت کرده‌اند.

با بررسی اولیه پرونده، مأموران کلانتری متوجه شدند پلاک نصب شده بر روی خودروی پژو ۲۰۶ سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت دارد.

در ادامه گشت‌زنی‌های هدفمند برای شناسایی و بازداشت سارقان آغاز شد تا اینکه مأموران غروب روز پنجشنبه هشتم مهرماه موفق شدند خودروی سارقان را شناسایی کنند.

طرح مهار سارقان آغاز شد و راننده و سرنشینان خودرو بدون توجه به فرمانهای پلیسی با سرعت بالایی از محل متواری شدند تا اینکه مأموران برای توقیف خودرو چند تیر هوایی شلیک کرده و در نهایت موفق شدند پس از  تعقیب و گریز ۳۰ دقیقه‌ای، متهمان را با شلیک به سمت  خودرو آنها متوقف کنند.

در این عملیات یکی از سارقان دستگیر شد و دو نفر از آنها از محل گریختند همچنین متهم پس از انتقال به کلانتری به زورگیری و سرقت طلاجات از بانوان با همکاری همدستانش در محلهای خلوت اعتراف کرد.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای؛ رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: تاکنون ۱۱ نفر از بانوان به کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا مراجعه کرده و متهم را شناسایی کرده‌اند.

به گفته وی، تحقیقات درباره بازداشت مالخر و دو سارق دیگر نیز در حال اقدام است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • س .م IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    0 0
    باسلام ، خودرو پژوی ۲۰۶ سفید اس دی پلاک۳۸ ایران ۳۴۹ ب ۶۸ متعلق به یک معلم زحمت کش حدود ساعت ۱۶،۲۰همراه با قفل پدال ،قفل کامپیوتر،قفل فرمان ودزدگیر تصویری ازکنار کلانتری دهقان ویلای کرج درموقعیت سه شنبه بازار به سرقت رفته وتاکنون هیچ آثاری ازآن مشاهده نشده است !!! مسوولان پاسخ دهندکه این چه اوضاع امنیتی است که برزندگی مردم حاکم است؟!!! ،خدا عاقبت همه را ختم به خیرکند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس