سناریوی خطرناک تروریستها در ادلب/ ۸ موشک مجهز به گاز سارین

مناطق سوری از انتقال محموله موشکهایی با کلاهک های سمی به سمت چند منطقه در حومه جنوبی ادلب و سهل الغاب در حومه حماه با هدف متهم کردن ارتش سوریه پرده برداشتند.

به گزارش مشرق به نقل از سانا، تروریست های جبهه النصره با کمک کارشناسان خارجی، محموله موشکهایی با کلاهک‌های سمی را به سمت چند منطقه در حومه جنوبی ادلب و به منطقه سهل الغاب در حومه حماه منتقل کردند.

منابع محلی در حومه ادلب گفتند: تروریست های النصره و با کمک تعدادی از کارشناسان خارجی از ملیت‌های فرانسوی و بلژیکی به همراه یک کارشناس مراکشی در یکی از مقرهای تروریست ها در اطراف ادلب در موشک‌های ساخت محلی اصلاحات دقیقی انجام دادند و این موشک‌ها را به کلاهک‌های پر از گازهای (کلر) و (سارین) مجهز کردند.

منابع مذکور فاش کردند که این روند حدود دو هفته به طول انجامید، تا اینکه عصر پنجشنبه گذشته، این هشت موشک از طریق دو آمبولانس متعلق به گروه تروریستی موسوم به کلاه سفیدها به سوی مناطق جبل الزاویه و جسر الشغور در جنوب و جنوب غرب ادلب و به منطقه سهل الغاب در حومه حماه، منتقل شد.

این منابع توضیح دادند که موشک‌ها ابتدا به سمت منطقه جسرالشعور و به طور خاص به شهر «بداما» حرکت کردند و به یکی از سرکرده‌های گروه تروریستی حزب ترکستانی تحویل داده شدند که به نوبه خود دو موشک را به روستای سهل الغاب و چهار مورد را به شهر «احسم» در جبل الزاویه فرستاد.

این منابع اعلام کردند که این موشک‌ها احتمالاً توسط گروه های تروریستی که آن‌ها را دریافت کرده‌اند، طی چند روزه آینده مورد استفاده قرار گیرند تا بهانه‌ای را برای اتهام ارتش سوریه به استفاده از سلاح‌های ممنوعه بین‌المللی فراهم کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    0 0
    همون کار صدام رو داره تکرار میکنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس