ضربات سنگین ارتش سوریه به مواضع تروریست‌ها در حومه حماه و ادلب

ارتش سوریه به حملات توپخانه‌ای و راکتی خود به مواضع تروریست‌ها در حومه حماه و ادلب در پاسخ به اقدامات این تروریستها علیه نیروهای ارتش سوریه ادامه داد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری سوریه(سانا)، منابع سوری از حملات هوایی به مواضع داعش در عمق صحرای سوریه به ویژه شیارها و غارهایی که در آن مخفی شده بودند و نابودی این مخفیگاه‌ها بر سر تکفیری‌ها خبر دادند.

این منابع تاکید کردند: عملیات پاکسازی صحرایی در محورهای «الرهجان» و «الشاکوسیه» در شرق حماه ادامه یافت.

منابع سوری از تلفات سنگین داعش در جریان حملات هوایی خبر دادند.

در حومه شمال غربی حماه و جنوب ادلب، توپخانه ارتش سوریه، مواضع تروریست‌ها را در «العنکاوی»، «القاهره»، «الزیاره»، «خربه الناقوس»، «الحمیدیه» و «المشیک» در «سهل الغاب» در شمال غربی حماه هدف قرار داد.

همچنین نیروهای ارتش سوریه مواضع تروریست‌ها را در «کنصفره»، «جبل الزاویه» و برخی محورهای حومه جنوبی ادلب با راکت هدف قرار دادند.این حملات ارتش سوریه در واکنش به حملات تروریست‌ها رخ داد.

از سوی دیگر، حملات نیروهای ارتش ترکیه و عوامل آنها به روستاها و مناطق واقع در مجاورت محل استقرار آنها در محور «ابو راسین» تا شرق شهر «راس العین» در حومه شمال غربی الحسکه، ادامه دارد.

منابع محلی به سانا اعلام کردد: اشغالگران ترکیه با توپخانه، منازل را در روستاهای «ام حرمله» و «داد عبدال» در محور «ابو راسین» هدف قرار دادند که بر اثر آن خساراتی به بار آمد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    2 4
    در سوریه ترکیه و آمریکا از تروریست‌ها حمایت می‌کنند و ایران از دولت مشروع؛ اگر گفتید در افغانستان چه کشورهایی از تروریست‌ها حمایت می‌کند و چه کشورهایی از دولت مشروع؟
    • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
      4 1
      دولت اشرف غنی با یک میلیون رای و اونم با تقلب کجاش مشروع هست !؟
    • IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
      2 0
      افغانستان ۲۰ سال دست آمریکا و پیروانش بوده. اونا باید پاسخگو وضع پیش آمده باشند. به تازگی طرف های افغانستانی در تهران حضور داشتند و وزارت خارجه این کشور از تلاش ایران برای برقراری صلح و ثبات از ایران سپاس گذاری کرد. ایران همیشه با دولت مشروع در ارتباط و هماهنگ بوده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس