کد خبر 1279432
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴
نیروهای ارتش انگلیس برای کمک به حل بحران سوخت فراخوانده شدند

دولت انگلیس برای حل بحران سوخت در این کشور، رانندگان ارتش را برای تأمین سوخت فراخوانده است.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، دولت انگلیس برای حل بحران سوخت در این کشور، رانندگان ارتش را برای تأمین سوخت فراخوانده است.

ببینید:

فیلم/ ذخیره کردن بنزین به سبک انگلیسی!

در این ارتباط اعلام شده که بیش از ۲۰۰ پرسنل نظامی که ۱۰۰ نفر از آن‌ها دارای گواهینامه معتبر برای راندن تانکر حامل سوخت هستند کار خود را برای کاهش فشار روی پمپ‌بنزین‌های سراسر انگلیس آغاز خواهند کرد.

پس از تقریباً یک هفته کمبود سوخت، رانندگان انگلیسی همچنان در صف‌های بنزین منتظر هستند. این در حالی است که بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس مدعی شده است که وضعیت رو به بهبود است.

شرکت‌های نفتی پیشتر هشدار داده بودند که به میزان کافی راننده تانکر سوخت برای انتقال بنزین و گازوئیل از پالایشگاه‌ها به پمپ‌بنزین‌ها در اختیار ندارند.

منتقدان، این بحران را ناشی از بی‌کفایتی دولت بوریس جانسون و رویکرد دولت او در قبال برگزیت یا خروج از اتحادیه اروپا می‌دانند.

از زمان خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، استخدام رانندگان کامیون در انگلیس از کشورهای عضو اتحادیه اروپا با مانع مواجه شده است. لندن می‌گوید این اختلال تا حدی نتیجه پیش‌بینی‌نشده همه‌گیری کووید -۱۹ است.

پیش از این نیز، معاون وزیر دارایی انگلیس اعلام کرده بود که ۱۵۰ راننده ارتش آمادگی دارند تا در صورت لزوم تانکرهای سوخت را در سراسر کشور جابه‌جا کنند. وی همچنین مدعی شده بود که اگر مردم به صورت عادی خرید کنند، بحران بر طرف می‌شود.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هموطن IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    0 0
    وای. سوخت هست ...راننده نیست ....ارتش خوب رانندگی کنه سالومه جان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس