بحران سوخت در انگلیس

علی‌رغم وعده‌های نخست‌وزیر انگلیس برای کاهش بحران سوخت و آماده‌باش ارتش، صف‌های طویل خودروها به پمپ‌های بنزین در لندن بازگشت.

به گزارش مشرق، بحران کمبود سوخت و خالی بودن بخش اعظمی از پمپ‌های بنزین در انگلیس همچنان ادامه دارد و مردم این کشور را به هجوم آوردن به ایستگاه‌های سوخت تحریک کرده است.

خبرگزاری «رویترز» از لندن گزارش می‌دهد که از صبح روز چهارشنبه بار دیگر صف‌های طویل خودروهایی که منتظر سوخت‌گیری در پمپ‌های بنزین در پایتخت انگلیس هستند، در سطح شهر پدیدار شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

وقتی قدرت پنجم اقتصاد جهان هنوز اندرخم تأمین سوخت است!

بر اساس این گزارش، ایستگاه‌های سوخت متعددی در لندن هنوز بسته است و علامت هشدار «بنزین موجود نیست» مقابل این پمپ‌های بنزین خودنمایی می‌کند، که همین امر باعث طولانی‌تر شدن صف خودروها در دیگر ایستگاه‌ها شده است.

این در حالی است که دولت انگلیس روز سه‌شنبه مدعی شده بود بحران کمبود سوخت در سراسر این کشور رو به کاهش گذاشته و مردم باید از حضور هیجانی و هراس‌آمیز در پمپ‌های بنزین برای سوخت‌گیری خودداری کنند.

اما خبرنگار رویترز امروز گزارش کرد که از حدود ساعت شش صبح به وقت محلی، صف‌های طولانی خودروها بار دیگر به معدود پمپ‌های بنزین که فعال هستند،‌ بازگشته و حتی ادامه این صف‌ها در بعضی بزرگراه‌های پایتخت انگلیس ایجاد ترافیک سنگین کرده است.

در همین حال «بوریس جانسون» نخست‌وزیر انگلیس مدعی است: «اکنون شاهدیم که اوضاع رو به بهبود است. از صنعت سوخت می‌شنویم که عرضه‌ها به صورت معمول به ایستگاه‌های توزیع سوخت می‌رسد و من از همه می‌خواهم طبیعی رفتار کرده و به کسب و کارشان بازگردند».

پیش از آن روزنامه دیلی‌میل گزارش داد، برخی از جایگاههای سوخت در پی بحران به وجود آمده فروش بنزین را تا سقف ۳۰ پوند سهمیه‌بندی کرده‌اند و خشونت در صف‌های طولانی پمپ بنزین‌های انگلیس رو به افزایش است و مردم با یکدیگر درگیر شده‌اند و حتی به روی هم چاقو می‌کشند.

این در حالی است که رسانه‌های انگلیسی بامداد سه‌شنبه گزارش دادند ارتش انگلیس نیز برای مقابله با هرگونه ناآرامی احتمالی در پی بحران سوخت و کمبود بنزین در این کشور، به حالت آماده‌باش درآمده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • احد IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    0 0
    دوستان غربگدا چنانچه اربابتون در انگلستان بنزین ندارن حزب الله لبنان حاضر به کمک رسانی هست .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس