کد خبر 1274073
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۸

به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: ‏گفتند اگر حجاب اجباری نباشد، به مرور زمان حساسیت مرد نسبت به بدن زن کم میشود. گفتند مردها باجنبه میشوند و دیگر نیازی به حجاب نیست. جامعه غرب که همین روند را در پیش گرفت به مرور زمان به سمت همجنسبازی و حیوان‌بازی و انحرافات جنسی دیگر میل کرد. عملا جوامع غربی بدون حجاب به لجن کشیده شد!

عاملی که جوامع غربی را به لجن کشاند!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 23
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    12 3
    کثافتکاری در غرب بجایی رسیده که مجله های پورنو خاص برای پسرانی منتشر می کنند که با مادر و خواهرشان رابطه دارند و نیز برای دخترانی که با پدر و برادرشان رابطه دارد.
    • DE ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      4 1
      در تلویزیون المان فساد خانوادگی ترویج میشه که زن و شوهر هرکدام سوا فاسق بگیرن و بشکل چهارگانه باهم تعامل جنسی کنن! اینم اخر و عاقبت بی حیایی در اروپا! در نسل های بعدی دیگه خواهر و برادر و مادر و پدر و محارم براشون معنی نخواهد داشت! فروپاشی درونی جامعه اروپایی با انواع و اقسام فسادها شروع شده!
    • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      3 16
      ازونجایی که توی هرچیزی نباید افراط و تفریط کرد جفتش میتونه لطمه بزنه هم حجاب اجباری هم حجاب غیر اجباری ... و اینکه غرب فراتر از حدش رفته ربطی به حجاب غیر اجباری نداره بلکه مردمشونو خودشون به اون سمتا دارین میکشن ازدواج های مسخره با اشیا و جک و جونورا و شخصیت های خیالی چه ربطی به حجاب داره؟میخایین خودتونو توجیه کنین؟حضرت محمد هم گفته توی زمان خودتو پوشش طبق عرف همون زمانه باشه زمینه فساد رو بزرگتر های یه مملکت ترویج میدن نه خود مردم ... گوساله پرستی رو هم توی قوم بنی اسرائیل اون سامری مد کرد نه خود مردمش... هرچیزی رو یه حد همیشه میشه نگه داشت اقای توییت زن ... نصف پسرایی که واثقن میتونن مفید باشن واسه جامعه تمام فکر و ذکرشون رفته سمت رابطه با جنس مخالف و جلوی پیشرفتشونو گرفته و زمانی به خودشون میان ک وقت ازدواجشون و با اوضع زیبای اقتصادی هم نمیتونن ازدواج کنن ... حجاب خوبه کسی منکرش نیس ولی قرار نیست به بهونه حجاب افکارتونو بچپونین تو مغز ملت اقای توییت زن و امثال تو
    • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
      5 0
      ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ هرچیزی سرجای خودش جناب! مثلا چی چی رو به بهونه‌ی حجاب کسی یا مسئولی میخاد بپیچونه توی مغز ملت؟ حجاب یعنی پیشگیری از ولع سیری ناپذیر انسان نسبت به جنس مخالف... حالا چه مردم بخواهند یا چه مسئول بخواهد!
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    9 28
    چه تحلیل خنده داری
    • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
      12 4
      چه نظر مسخره ای
    • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      7 3
      اهمممممم می دونی این تحلیل زمانی خنده دار می شه تو بتونی جواب این رو بدی چرا صنعت کثیف پورنوگرافی یکی از پولسازترین صنعت های غرب هست؟ چرا مگه نیاز اونا برطرف نشده که دنبال هزار کثافت در پوشش فانتزی هستن؟!!! چرا فیلم هاشون باید حتما چندین صحنه جنسی داشته باشه جز اینکه جذابیت داره؟ چرا نمی شه در این صنعت کثیف بجای صحنه و مدل های بد پوشش و بی پوشش از زنان کاملا محجبه برای تحریک استفاده کرد؟جز اینه که حجاب جلوی تحریک بیش از اندازه و بی جا ما رو می گیره که اگر نبود چرا گفتم ما با تصویر یک آدم باحجاب تحریک نمی شیم و چرا صنعت پرونوگرافی نمی تونه از حجاب برای تحریک استفاده کنه ؟چرا غرب شب تا صبح از همجنسبازان حمایت می کنه و توهین به این عمل کثیف رو جرم می دونه ؟جز اینه که این نیاز برای بقای خانواده ای ساخته شده که قراره باعث تولد یک نوزاد انسان برای ادامه حیات باشه جز اینکه پاداشی هست برای ادامه نسل چطور یک مرد با مردی دیگر یا زن با زنی دیگر می تونه نسل بشر رو ادامه بده؟این اگه انحراف و ارضا این نیاز در جایی که اصل هدف اون برآورده نمی شه نیست چی هست و چرا غرب از این حماقت تمام قد دفاع می کنه؟آره هر وقت تو و همفکر هات که محاله جوابی داشته باید چون مثل روز روشنه راه درست و بی راهه شما می تونی از این تحلیل ها ایراد بگیری و بخندی بهشون.
  • IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    22 8
    حالا خودتان چی؟ زن ها را اوردین بیرون از خانه تا ساعت ها در کنار نامحرم کار کنند آن هم بدون دلیل و صرفا تقلید از همان غرب و الان حجاب که آب رفت هیچ خیانتها....!
    • IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
      6 10
      باز هم قرص هاتو نشسته خوردی
    • IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      2 3
      ظاهرا شما زیادی قرص خوردی که بر عکس فکر کردی
  • DK ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    10 7
    پس مردها هم باید محجیه شن
    • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      11 3
      آقایون هم باید از پوشیدن لباس های تنگ و بدن نما و لباس هایی که آستین های خیلی کوتاه داره برای رعایت حال دختران و خانم های مجرد خودداری کنن .
  • نیما HK ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    1 2
    الحمدلله
  • هیچکس IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    8 11
    به غیر از چند کشور انگشت شمار در تمام دنیا حجاب اجباری نیست روسیه چین سوریه و........ همه به لجن کشیده شده نه برادر لجن در ذهن افراده
    • علی IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      4 3
      اگه به صورت اتفاقی گاهی واسه تنوع هم شده بری و چند مورد روزنامه وسایت خبری از همون کشور های زیاد سرچ کنی و حوادث منجر به قتل خانوادگی رو نگاه کنی می بینی که نه مثل اینکه مردم دنیا زیاد هم بی عار و بی تعصب نشدن .
  • IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    3 4
    چه ربطی داشت؟؟
  • IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    4 6
    کل مشکل کشور ما همینه ممنون که همه ی مشکلات رو حل کردید
  • IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    6 9
    این منحرف فقط در مورد زن ها مطلب چاپ می کند. اما نمی داند در خیلی از شهر های بشدت مذهبی ما مرد های و زنان همجنس باز فراوان می باشد. حتی لطیفه های بسیاری در این مورد هست. اما میل هم جنس باز یک میل است حتی بیماری هم نیست.
  • IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    2 4
    میل جنسی در چهار چوب روابط اجتماعی آزاد زن ومرد ارضا شود بهتر است .شیر را درقفسنگه داشتن هنر نیست که معصوم شده.مسایل همجنس‌بازی اگرچه اقلیته ولی هست.
    • علی IR ۰۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
      7 2
      این همون حرفیه که غربیا به ما می خواستن با لخت کردن زن و دختراشون ثابت کنن اما نه الان که از ۵۰ سال پیش فهمیدن اشتباه کردن و بزرگترین کانون اجتماع رو یعنی خانواده رو از بین بردن حالا ما می خواهیم راههای به چاه ختم شده اونها رو بریم با یکم مطالعه در اینکه اصالت ما چیست و دشمن ما کیست؟ خیلی از شبهات حل میشه؟ در ضمن در هیچ جای دنیا روابط اجتماعی آزاد نیست صدای همه مردم رو باید گوش داد نه کسایی که پشت بلندگو تو گوش ما زمزمه آزادی میدن
  • IR ۰۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    10 1
    همجنس بازی همه جا هست اونجا عیان هست.اتفاقا در جوامع بسته این مسیله بیشتر اتفاق میفته چون کسی به رابطه دوستانه دو همجنس شک نمی کنه ولی جنس مخالف حساسیت برانگیز میشه
  • CA ۰۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    6 0
    پس چرا انگل زاده ها و نکبت زاده ها و دزد زاده های مسئولان با پول دزدی پدرانشان در جوامع غربی ول اند و له له میزنند برای زندگی در جوامع لجن؟
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    10 2
    یکی از دلایل رشد منفی جمعیت در ژاپن هم همین آزادی جنسی شدید در این کشوره که جوانان ژاپنی رو به سمت تنوع طلبی جنسی سوق داده به شکلی که تمایل درصد قابل توجهی از جوانان ژاپنی به رفع نیازهای جنسی با عروسکهای جنسی است تا ازدواج با انسان . در خود آمریکا و اروپا هم عمده رشد جمعیت به خاطر مهاجرت و البته زاد و ولد مهاجرین است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس