کد خبر 1273330
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
هواشناسی نمایه پیش بینی وضع هوا نمایه

یک کارشناس هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش مشرق، کبری رفیعی،  کارشناس هواشناسی در خصوص آخرین وضعیت آب و هوایی کشور گفت: طی پنج روز آینده در بیشتر مناطق کشور آسمانی صاف و جوی پایدار را شاهد خواهیم بود. امروز در نوار شمالی کشور از جمله استان‌های گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی و مناطقی از آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل بارش پراکنده باران رخ می‌دهد که گاهی با رعد و برق و وزش بادهای شدید موقتی همراه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

پیش‌بینی بارش باران ۵ روزه در ۱۰ استان

وی ادامه داد: فردا یکشنبه نیز مناطقی از استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی این شرایط را خواهند داشت و بارش‌ها در این مناطق به شکل پراکنده خواهد بود. امروز و فردا هم در ارتفاعات استان هرمزگان و فردا در جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان در ساعت‌های بعدازظهر شاهد رشد ابر خواهیم بود که گاهی همراه با بارش پراکنده باران، رعد و برق و وزش باد خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی خاطرنشان کرد: برای نوار شمالی کشور هم طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه انتظار بارش پراکنده را داریم. دریای خزر هم طی امروز و فردا مواج و متلاطم خواهد شد.

رفیعی درباره آخرین وضعیت جوی پایتخت گفت: در تهران هم امروز آسمان صاف خواهد و بود و گاهی وزش باد را خواهد داشت که طی چند روز آینده هم شرایط به همین صورت خواهد بود. حداکثر دما در تهران امروز به سی و سه درجه بالای صفر خواهد رسید. حداقل دما نیز بیست و یک درجه بالای صفر خواهد بود. خنک‌ترین مرکز استان هم امروز شهرکرد با دمای حداقل پنج درجه بالای صفر و گرم‌ترین مرکز استان دیروز اهواز با دمای حداکثر چهل و سه درجه بالای صفر گزارش شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید فروزان CH ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    0 0
    هوای تهران تا زمانی که بازدم منافقین غربگدا در آن پخش میشود آلوده است ، بخصوص در شمال شهر ، یک موج هوای سمی و آلوده هم از لواسانات وارد جو تهران میشود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس