کد خبر 1285718
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
هواشناسی نمایه پیش بینی وضع هوا نمایه

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش مشرق، کبری رفیعی، در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: طی ۲۴ ساعت آینده برای مناطقی از استان‌های گیلان، مازندران، اردبیل، شمال آذربایجان‌های غربی و شرقی و همچنین ارتفاعات البرز بارش پراکنده و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی وضعیت جوی پایتخت در ۵ روز آینده

وی ضمن اشاره به اینکه فردا برای مناطقی از استان‌های ساحلی دریای خزر، اردبیل و ارتفاعات البرزی انتظار این شرایط را داریم، ادامه داد: روزهای یکشنبه و دوشنبه در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف و جو آرام است.

این کارشناس سازمان هواشناسی افزود: از بعد از ظهر دوشنبه و طی روز سه‌شنبه در مناطق شمال و شمال غرب کشور و غرب استان گیلان بارش پراکنده رخ می‌دهد که گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد است.

رفیعی اظهار کرد: روزهای جمعه و شنبه در نوار شرقی به ویژه منطقه زابل و همچنین طی روز دوشنبه در نوار غربی کشور پدیده غالب وزش باد شدید است که در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک را به همراه دارد.

وی در خصوص آخرین وضعیت آب‌وهوایی تهران توضیح داد: آسمان تهران امروز صاف است و گاهی برای آن وزش باد پیش‌بینی می‌شود و حداکثر دمای پایتخت ۲۸ درجه  و حداقل دمای آن ۱۶ درجه بالای صفر استتداوم .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • FR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    0 0
    چرا کسی تو این مملکت خراب شده و پوکیده کاری نمیکنه باران نداریم همه جا خشک شده اب یعنی حیات،،این جنایتکاران که اسم خودشونو دولت مرد گذاشتن هدفشون فقط نظامیه فقط از نظر تجهیزات پیشرفت کرده تو همه چی لنگ می‌زنیم اینا به فکر لبنان و فلسطین هستن کشور ایران اب نداره چرا برای کشور‌های درب و داغون برای ایران هزینه نمیکنید ،،مطمینم نابودیتون نزدیک

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس