کد خبر 1271742
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
آیا امتحانات آینده دانشگاه آزاد حضوری خواهد بود؟

روزنامه آفتاب یزد از بازگشت بیژن عبدالکریمی به دانشگاه خبر داد؛ این روزنامه از عدم پوشش این خبر در رسانه های اصلاح طلب انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، در روزهای گذشته رسانه‌های اصلاح‌طلب و تلویزیون‌های فارسی‌زبان خارج از کشور خبر از اخراج بیژن عبدالکریمی استاد فلسفه دانشگاه آزاد دادند. این رسانه‌ها نوشته بودند که او به دلیل برخی انتقادات از دانشگاه اخراج شده است.

روز گذشته جواد میری از همکاران عبدالکریمی در گفتگویی با روزنامه آفتاب یزد اعلام کرد که در حال حاضر دانشگاه آزاد حکم اخراج ایشان را لغو کرده است و آقای عبدالکریمی اجازه یافته‌اند که به دانشگاه برگردند.

میری در ادامه این مصاحبه گفته است که بازگشت همکارش به دانشگاه بدون بازتاب خبری صورت گرفته است. نکته جالب‌توجه آن‌که ماجرای خبر اخراج بیژن عبدالکریمی از دانشگاه آزاد با آب‌وتاب فراوان در میان رسانه‌های اصلاح‌طلب و برانداز پوشش داده‌شده اما بازگشت او سوژه مناسبی برای تبلیغات ضد دولتی نبوده است.

دیروزهای اخیر برخی رسانه‌های سعی کردند تا از خبر غیررسمی اخراج این استاد دانشگاه پروژه برخورد با دولت سیزدهم با منتقدان را بسازند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یکی IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    3 0
    دقیقا بنویسید چکار کرده؟اون اخراج اولیه چی بود؟این لغو حکم اولیه چیه؟شنیدم از پهلوی حمایت کرده!شما حقایق رو بنویسید که درستتر بتونیم قضاوت کنیم،فقط خدا کنه دوباره وانداده باشند!
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    2 5
    لکه ننگی بود بر دامن علم و دانش و آزادی و اسلامیت و انسانیت
  • ایراندوست IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    1 3
    دانشگاه " از هفت دولت آزاد" بیشتر به دبیرستان دخترانه شباهت دارد تا یک دانشگاه درست و درمون . جای این استاد بودم هرگز به چنین دانشگاهی برنمیگشتم. مگر یک استاد آبرویش را از سر راه به دست آورده که هر کس و نا کسی بتواند آن را بریزد؟
  • وطن پرست DE ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    0 0
    این یعنی فشار روانی می تونه حکم اخراج رو لغو کنه. ایا بنظرتون مسخره نیست؟ وقتی که طرف این فشار رو نداره باید چیکار کنه؟ خیل عظیم اساتیدی که در زمان روحانی بدون پشتوانه روانی عزل شدن چی می شه؟ مشرق یکم یاد بگیر.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس