دانشگاه ازاد اسلامی

رییس دانشگاه آزاد اسلامی دستور بررسی مجدد پرونده استاد واحد تهران شمال را صادر کرد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد، محمد مهدی طهرانچی طی نامه‌ای خطاب به رییس مرکز حقوقی و صیانت از دارایی‌های دانشگاه دستور بررسی مجدد حکم بازخرید شدن بیژن عبدالکریمی  استاد این دانشگاه را صادر کرد.

وی در این نامه آورده است: با بررسی گزارش‌های واصله نسبت به حکم تجدیدنظر صادره در ارتباط با بیژن عبدالکریمی این‌جانب لازم می‌دانم با اعمال بند «د» ماده ۲۷ آئین نامه نحوه تشکیل و رسیدگی به تخلفات انتظامی اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی و آموزشکده‌های سما، موضوع مجدداً در هیئت عالی تجدید نظر مورد بررسی و اجرای حکم تا زمان رسیدگی در هیات متوقف شود.

بیژن عبدالکریمی، دانشیار گروه فلسفه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال در روز ۱۳ شهریور ماه حکم اخراج خود را از  دانشگاه آزاد دریافت کرد. 

این استاد فلسفه دانشگاه آزاد از سال ۱۳۸۰ در این دانشگاه مشغول به تدریس بوده است و حدود ۲۰ سال سابقه تدریس دانشگاهی دارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 21
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    5 2
    خودش دستور اخراج میدهد و خودش هم دستور بررسی مجدد ؟ فیلم بازی نکنید
    • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      1 0
      در جلسه هیات امنای استان تهران، امام جمعه تهران، آقای صدیقی، و استاندار تهران، آقای محسنی، رو دعوت می کنه. چرا؟ غیر از دروغ و فیلم و فریب هست؟
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    1 0
    هیات های انتظامی دانشگاه ازاد ، اخراج میکنند تا رفقای بازنشسته خودشان را جایگزین کنند
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    3 0
    به تخلفات عدیده خود مدیران فعلی دانشگاه آزاد کدام مرجع ، رسیدگی خواهد کرد ؟
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    1 0
    آقای طهرانچی خبه بقیه مشکلات را هم حل کنه همه برای حقوق حداقلی که میدن نشاکی هستن نتیجش هیچ کس جواب تلفن را نمیده
  • سعید IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    4 0
    عزل طهرانچی و معاونین
    • دانشجو IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
      2 0
      تو کز محنت دیگران بی غمی نشاید که نامت نهند آدمی انشاالله زودتر نابودی شما و معاونین شما را شاهد باشیم ما که دانشجو هستیم فقط زجرکش میشیم از طریق تیم بی کفایت شما خدا خودش جواب بدیهای شما رو بده نمونه اش تعویق های مداوم آزمون جامع دکتری به خاطر برگزاری حضوری آزمون حاضر نشدید درست فکر کنید و تصمیم بگیرید از بس به فکر بخور بخور و چاپیدن هستید
  • محمد IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    1 0
    سلام آقای دکترطهرانچی بجای شوآپ حق وحقوق پرسنل دانشگاه رو پرداخت کنه ۳سال ریاست کرده دانشگاه آزادبطرف قهقزا رعته پول بازخریدی ها رو هنوز درخواستشون خشک نشده نقدپرداخت میونه ولی پول سنوات بازنشسته هارو بخاطرتقدیر۳۰سال خدمت بعضاتایکسال هم طول میکشه مدیریت ایشون دردانشگاه آزاوافتضاح هستش شک نکنیدعن قریب کشتی به گل نشسته دانشگاه آزاد بااین فرمون غرق خواهدشد.
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    1 0
    سلام، اگر بدونیم که چه مرجعی به شکایات رسیدگی میکند خیلی خوب بود عده ای از اقایان وخانم ها بطور کامل وخواص از کارشناسی خودشون به دکتری رساندن و خودشون استاد تمام وقت دانشگاه کردن وحالا که به جایی رسیدن خدا را بنده نیستن یک ومونه دانشگاه ازاد خوراسگان هسته متاسفانه هیچ مرجعی نه رسیدگی میکند ونه کسی او این استان که همان وازارت اطلاعات هست پیگیر هست، نمونه اش استاد گروه غلات ترم سال 99 و1400 این دانشگاه هست
  • FR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    1 0
    باید قدر اساتید را دانست. اگر کسی سخنی ناخوشایند بگوید باید به سختی و شقاوت برخورد کرد.
  • IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    1 0
    یکی از گردانندکان دانشگاه "از هفت دولت آزاد" میگفت : ما هیات علمی میخواهیم که نداند سیاست را با "س" مینویسند یا " ص" !! تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل ......
  • جوادیان IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    1 0
    جناب آقای محمدمهدی طهرانچی، ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی، علی رغم دستور جنابعالی به تاریخ 15 شهریورماه 1400 و با بیان این امر که "با بررسی گزارش‌های واصله نسبت به حکم تجدیدنظر صادره در ارتباط با آقای دکتر بیژن عبدالکریمی اینجانب لازم می‌دانم با اعمال بند «د» ماده ۲۷ آیین نامه نحوه تشکیل و رسیدگی به تخلفات انتظامی اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و آموزشکده‌های سما، موضوع مجدداً در هیئت عالی تجدید نظر مورد بررسی و اجرای حکم تا زمان رسیدگی در هیئت متوقف شود"؛ مع الوصف همان دیروز و بعد از صدور دستور شما به جناب آقای بزرگی، ریاست محترم مرکز حقوقی دانشگاه، نام اینجانب از مقابل درس های تعیین شده از طرف گروه آموزشی برای بنده حذف و امروز 16 شهریورماه از ورود بنده به محوطه دانشگاه ممانعت به عمل آمد. لذا از آن مقام متمنی است برای اینجانب و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی و همه ملت شریف ایران و برای همه دغدغه مندان و دلنگرانان ساحت مقدس فرهنگ و اندیشه در دیار مقدس مان توضیح دهید این دوگانگی رفتاری و عدم صدور نامه از طرف معاونت های محترم جنابعالی در خصوص «توقف اجرای حکم تا زمان رسیدگی مجدد» چگونه قابل فهم و توجیه پذیر است؟ السلام علی من اتبع الهدی و اجتنب من الکذب و النفاق بیژن عبدالکریمی دانشیار تمام وقت و عضو هیئت علمی قطعی و رسمی دانشگاه آزاد اسلامی (واحد تهران شمال)
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    3 0
    این شارلاتان به اصطلاح رئیس بهتره دستور بده حق التدریس پرداخت نشده 3 ترم گذشته اساتید پرداخت بشه. خدا ازشون نگذره و سر عزیزانشون بدترین بلایا بیاد.
  • علی IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    3 0
    ناکارامد ترین مدیریت در دانشگاه آزاد در دوره ایشان است ،مفتضاحنه ترین حالت مدیرت ممکن ؛ شرایط نا بسمان برای اساتید ، دانشجویان ، کارکنان
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    2 0
    سلام، شما رو به مقدسات، یک نفر پرونده این ۴ سال ریاست خود ایشون رو بررسی کنه. یک آزاد مرد پیدا بشه. ببینه چه فسادهای عظیمی در این دانشگاه اتفاق افتاده. نمی دونم این اقا چه جوری می خواد جواب خدا رو بده...
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    2 0
    انشا... مدیران نالایق این دانشگاه، به شدیدترین وجه ممکن از جانب حضرت شدیدالعقاب، ادب بشوند و پا به فرار بگذارند.
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    2 0
    شما رو به خدا ببینید دانشجو، استاد یا کارمند دانشگاه ازاد، از بس که دلشون پره و جایی برای انتقاد ندارند، مثل خود بنده، هر جا که موضوعی هست و به مدیران بی کفایت دانشگاه مربوط میشه. وارد می شن و حرف دلشون رو بیان می کنند مثل همین نظرات و کامنت ها. انشا... زودتر از این دانشگاه برن.
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    2 0
    واقعا به نظر من در تاریخ دانشگاه آزاد، منفورتر از طهرانچی در هیچ سطحی نباشه.
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    0 0
    واقعا چرا هیات امنای دانشگاه، من جمله دکتر ولایتی، تجدید نظری در مورد این فاسدان و شیادان نمی کنند؟؟؟
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    2 0
    طهرانچی ،خجالت، خجالت، خجالت،
  • مجید IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    0 0
    اگه حرف چرندی زده باید تو دهنش زد و قاطعانه اخراجش کرد تا دیگه کسی جرات نکنه از این چرندیات بگه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس