معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: دولت و مجلس با هم افزایی می توانند حل مشکلات را تسریع کنند

معوان پارلمانی رئیس جمهور گفت: دولت و مجلس با هم افزایی و حرکت جهادی می توانند حل مشکلات کشور را تسریع کنند.

به گزارش مشرق، نشست سید محمد حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور و نمایندگان استان هرمزگان برگزار شد.

حسینی در این نشست که با حضور اعضای مجمع نمایندگان استان هرمزگان همراه بود، با اشاره تعامل خوب دولت و مجلس و ثمرات این تعامل برای حل مشکلات مردم، گفت: دو مجموعه دولت و مجلس با هم افزایی و حرکت جهادی می توانند حل مشکلات کشور را تسریع کنند.

وی افزود: مجلس با حفظ نقش تقنینی و نظارتی خود، با تسریع در تصویب کارشناسی لوایح نقش مهمی در شتاب بخشیدن به خدمت گزاری به مردم دارد.

حسینی در ادامه تاکید کرد: تشکیل جلسات مشترک معاونت پارلمانی ریاست جمهوری و مجامع استانی نمایندگان فرصتی خوبی برای شناخت ظرفیت ها و بسترهای استانی و تعامل و همفکری برای حل مشکلات مردم است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت ارتباط وزرا و مسئولان با نمایندگان مجلس برای حل مشکلات، افزود: با هماهنگی رئیس محترم مجلس شورای اسلامی تلاش داریم  امکان مناسب تری را برای دسترسی بیشتر نمایندگان با وزرا و مدیران عالی فراهم کنیم.

گفتنی است، احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس و رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان هم ضمن قدردانی برای برگزاری این نشست و خیر مقدم به معاون پارلمانی رئیس جمهور، گفت: ۱۳ شهرستان و حوزه در استان هرمزگان وجود دارند که هر کدام با مشکلاتی مواجه هستند و علیرغم اینکه هرمزگان در بحث درآمدزایی و پرداخت مالیات سهم بسزایی دارد اما در حوزه بهداشت و درمان و آموزش و پرورش با مشکلاتی مواجه است.

وی با تشریح مشکلات موجود در این دو حوزه و با ضمن درخواست برای استفاده از مدیران توانمند این استان در بحث مدیریت بومی و کشوری، اظهار داشت: مردم استان امیدوارند تا رئیسی حل مشکلات مردم هرمزگان را در اولویت قرار دهد.

در این نشست محمد آشوری، احمد جباری، حسین رئیسی و منصور آرامی از اعضای مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی هم به بیان مطالبات خود برای حل مشکلات حوزه انتخابیه و استان پرداختند.

استفاده از ظرفیت ها و نیروهای استان هرمزگان در دولت، برنامه ریزی برای حل مشکلات استان و ارتباط مستمر وزرا و مسئولان دولتی با نمایندگان مجلس برای حل مشکلات، از مهمترین مسائل و مطالباتی بود که از سوی نمایندگان استان هرمزگان در این جلسه مطرح شد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس