نمایندگان استان‌‌های غربی فردا با رئیس جمهور دیدار می‌کنند

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور از برگزاری جلسه رئیس جمهور با نمایندگان استان‌های ایلام، کرمانشاه، همدان و کردستان در روز پنجشبه خبر داد.

به گزارش مشرق، محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور  از برگزاری جلسه سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور با مجمع نمایندگان استان‌های ایلام، کرمانشاه، همدان و کردستان در روز پنجشبه خبر داد.

وی گفت: قبل از این جلسه نیز رییس‌جمهور جلساتی را با نمایندگان سایر استان ها داشته که با برگزاری این جلسه رئیس جمهور با حدود ۲۳۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی دیدار و جلساتی داشته‌اند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: هدف از برگزاری این جلسات این است که نمایندگان مجلس نقطه نظرات و پیشنهادات خود را درباره موضوعات ملی و حوزه انتخابیه بی واسطه تقدیم رئیس جمهور کنند.

حسینی با بیان اینکه این جلسه، هشتمین جلسه رئیس جمهور با نمایندگان مجلس است، بیان داشت: یکی از نکات قابل توجه این جلسات این است که استانداران به همراه نمایندگان‌ استانهای خود هم در این جلسات شرکت می‌کنند که این در جهت تعامل هرچه بیشتر بین دولت و مجلس بسیار موثر است.

گفتنی است نشست‌های رئیس جمهور با نمایندگان استان‌های مختلف به همت معاونت پارلمانی رئیس جمهور برگزار می‌شود و نشست‌های با این شکل در دولت‌های گذشته بی‌سابقه بوده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس