گروسی

غریب آبادی از سفر امروز مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران خبر داد و گفت: گروسی در این سفر با رئیس سازمان انرژی اتمی دیدار و گفت‌وگو می‌کند و دو طرف، بیانیه مشترکی را نیز صادر خواهند کرد.

به گزارش مشرق، کاظم غریب‌آبادی سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین، امروز (شنبه) از سفر رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در امروز (شنبه) به تهران خبر داد.

نماینده دائم کشورمان افزود: گروسی در این سفر با محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد و دو طرف، همچنین بیانیه مشترکی را نیز صادر خواهند کرد.

این نخستین سفر گروسی به تهران در دولت سیزدهم و اولین دیدار وی با محمد اسلامی رئیس جدید سازمان انرژی اتمی است. این سفر در آستانه نشست شورای حکام آژانس انجام می‌شود.

پیش از این برخی رسانه‌ها از سفر گروسی به تهران خبر داده بودند. خبرگزاری رویترز به نقل از چند دیپلمات که از نزدیک آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را دنبال می‌کنند گزارش داد سفر مدیرکل آژانس به ایران تایید شده و او احتملاً اوایل روز یکشنبه وارد تهران می‌شود.

پیش‌تر شبکه آمریکایی «بلومبرگ» به نقل از چند مقام گزارش داد که «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به دنبال ملاقات با «محمد اسلامی» رئیس جدید سازمان انرژی اتمی ایران پیش از کنفرانس وین است.

نماینده ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پیش از این نسبت به اقدام غیرسازنده از سوی آژانس هشدار داد و گفت: آژانس و نهادهای سیاستگذار آن نمی توانند خود را از سرنوشت تفاهم هسته‌ای جدا کنند و هر اقدام غیر سازنده، مخل فرآیند مذاکره خواهد بود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • عبدالله مومن IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    25 1
    قطع کنید سفر جاسوسان آمریکایی به ایران را.
  • DE ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    12 0
    اینم ک شد باز مثل دوره ی حسن.
    • IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      0 1
      مجبورن بعدش از قبل روحانی اینجوری بود
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    2 0
    عوارض عضو ان پی تی بودن . تازه ایران یکطرف بقیه طرف دیگر .. راجع به بازدید و بهانه ها
  • حمید IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    1 0
    چه بیانیه مشترکی ؟! این عوضی هر وقت میاد تهرون و برمیگرده شروع میکنه یه سری اراجیف علیه ایران گفتن. برای چی اجازه میدین بیاد تهرون ؟
  • IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    2 0
    ای بابا جاسوسهای چندجانبه آمریکایی ر وسی واسرائیلی را راه میدهید بعد پشت سرش که تاسیساتمان را نابود کردنند وفرمانده ها ودانشمتدانمان را ترور کردنند-عزای چه کنیم چه کنیم میگیرید!؟
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    1 0
    آمریکا اسرائیل روسبه چین اروپاییها وقتی تاسیسات هسته ای کار کردنند،اجازه ورود جاسوس را به کشورشون دادنند-یا باید بدونیکه بیایند درایران بگویند( فلان جا شک داریم،تعهد ازشان میگیرید،وه اگر آمدیدوچیزی نبود خسارت باید بدهید-ضمتا وقتی میگوئیم ما کلاهک وبالبستیک نداریم،ما که نباید چیزی که میگوئیم نیست را ثابت کنیم!اونها که مدعی هستند باید ثابت کنند هست وخسارت دروغهایشان را هم باید بدهند)آخه کحای دنیا جاسوسهای آژانس را به کشورشون راه میدهند که ما راه میدهیم!؟
  • ...علیپور IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    1 2
    سلام و عرض ادب و احترام خدمت دولت سید خراسانی یه سوال: الان ایشون در مورد هسته ای با جناب آقای اسلامی بیانیه خواهند داد؟ یا در مورد عمران و ساخت و ساز ؟؟؟؟ چون تحصیلات و تخصص جناب اسلامی عمران می باشد.
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    0 0
    هرچه ایران کوتاه بیاید آنها پرروتر میشوند باید به آژانس درمورد خروج از ان .پی .تی درصورت زورگویی شان هشدار بدهیم ودرصد غنی سازی را بیشتر کنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس