کد خبر 1268632
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۷
اسکوچیچ: بازی با عراق متفاوت است

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم عراق با مربی جدید تغییر کرده و بازی متفاوتی با آنها داریم.

به گزارش مشرق، «دراگان اسکوچیچ» دوشنبه شب در نشست خبری دیدار ایران برابر عراق در مرحله مقدماتی جام جهانی فوتبال اظهار داشت: اولین چیزی که می خواهم راجع به این بازی بگویم این است که بازی بسیار مهمی داریم. ما چند وقت پیش روبروی عراق بازی کردیم اما حالا شرایط فرق می کند. آنها مربی جدید دارند و تیمی جدید هستند.

وی ادامه داد: در دیدار با سوریه نتوانستیم کیفیت واقعی خود را نشان بدهیم اما حالا بازیکنان انگیزه زیادی دارند و مطمئن هستیم که بازی خوبی انجام می دهیم.

اسکوچیچ تصریح کرد: در بازی اول مشکلات زیادی وجود داشت. بعضی از تیم های ملی این امتیاز را دارند که بازیکنان خود را زودتر در اختیار می گیرند اما ما از این موضوع بی بهره بودیم چرا که لژیونرهای ما تنها دو روز قبل از بازی اول در اختیار ما بودند و بازیکنان به آن ریتمی که می خواستیم نرسیدند.

وی اضافه کرد: اما حالا با بهتر شدن شرایط و رسیدن بازیکنان غایب مطمئن هستیم که بازی بهتری ارائه خواهیم داد.

سرمربی تیم ملی فوتبال بیان کرد: دیک ادووکات سرمربی تیم ملی عراق مربی بسیار با تجربه‌ای است و می داند که چگونه تیمش را مدیریت کند. برای تحلیل عراق یک بازی را داشتیم و این کار را سخت می کند اما در کل می دانیم عراق چگونه بازی می کند. البته مربی قبلی عراق هم مربی بسیار خوبی بود. جدا از این ها تمرکزم روی تیمم است و به شکل بازی کردن حریف کاری ندارم.

وی در مورد رکورد هشت برده خود با تیم ملی تصریح کرد: این هشت برد بسیار جذاب بود اما مهم این است که تیمم ذهنیت برنده دارد. من دوست دارم فردا با سه امتیاز بیرون بیایم و به مسائل حاشیه ای کاری ندارم. اگر ما هستیم به خاطر هواداران است. بدون هوادار به طور قطع بازی سخت می شود و امیدوارم آنها به زودی به استادیوم ها بیایند چرا که حق آنها این است تیم خود را حمایت کنند. امیدوارم کرونا سریعتر تمام شود تا این امر محقق شود.

اسکوچیچ در پاسخ به این پرسش که آیا مردم در فضای مجازی از برد ایران در بازی قبلی راضی هستند یا خیر گفت: من نظری ندارم و شما خودتان همه چیز را تحلیل کردید. من به تیمم اعتماد کامل دارم. البته که بعضی اوقات تیم ها به شانس نیاز دارند.

تیم ملی فوتبال ایران در اولین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی قطر به مصاف سوریه رفتند و توانستند حریف خود را با یک گل شکست دهند.

شاگردان اسکوچیچ فردا شب (سه‌شنبه) دومین دیدار خود در دور نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ را مقابل عراق برگزار خواهند کرد. این مسابقه در ورزشگاه خلیفه دوحه و از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به وقت تهران برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس