کد خبر 1268684
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۲
عراق آزمونی سخت برای اسکوچیچ است/ نباید حریف را دست کم گرفت

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: دیدار برابر عراق یک امتحان بزرگ برای سرمربی تیم ملی ایران خواهد بود و عیار او را مشخص خواهد کرد.

به گزارش مشرق، غلامرضا فتح‌آبادی در خصوص دیدار روز سه‌شنبه تیم ملی ایران برابر عراق گفت: نحوه بازی عراق کاملاً با تیم سوریه متفاوت است؛ بازیکنان عراقی جنگنده و فیزیکی بازی می‌کنند، به دنبال حاشیه‌سازی هستند و تلاش می‌کنند با دویدن زیاد و استفاده از قدرت بدنی بالایشان، ملی‌پوشان ما را از کار بیندازند. اگرچه ما در دیدار قبلی برابر این تیم برنده شدیم اما به طور حتم آنان برای رسیدن به جام‌جهانی برنامه‌ریزی زیادی داشته و نمی‌خواهند مقابل تیم ملی کشورمان بازنده باشند.

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران افزود: این دیدار یک آزمون سخت برای اسکوچیچ خواهد بود، او هنوز مقابل تیم‌های بزرگ و صاحب‌نام آسیا مربیگری نکرده و راه زیادی در پیش دارد که بتواند به یک مربی بزرگ تبدیل شود. اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ما است اما همچنان منتقدان زیادی دارد و خیلی‌ها او را در حد و اندازه‌های سرمربیگری تیم ملی نمی‌دانند بنابراین بازی با عراق می‌تواند یک محک خوب برایش باشد البته اگر بتواند به یک برد دلچسب دست پیدا کند، شاید تا حدودی منتقدان را از خود راضی نگه دارد.

بیشتر بخوانید:

اسکوچیچ: بازی با عراق متفاوت است

وی اظهار داشت: عراق را نباید دستکم بگیریم، بازیکنان ما باید اجازه ندهند حاشیه‌سازی بازیکنان عراق بر رویشان تأثیر منفی بگذارد. وظیفه کاپیتان در این دیدار بسیار حساس است، او می‌تواند بازیکنان را به آرامش دعوت کرده و اجازه ندهد جنجال‌های بازیکنان عراق برای تیم ملی دردسرساز شود.

فتح‌آبادی تصریح کرد: متأسفانه بدون اینکه هزینه‌ای برای تیم ملی کنیم، انتظارات زیادی از این تیم داریم. بیشتر ملی‌پوشان ما در اروپا بازی می‌کنند و کاملاً حرفه‌ای هستند، اما نبود بازی‌های تدارکاتی و شناخت بهتر از یکدیگر باعث خواهد شد که آنها نتوانند کیفیت همیشگی خود را به نمایش بگذارند. امید می‌رود برای راهیابی به جام‌جهانی، فدراسیون فوتبال تلاش زیادی از خود به خرج دهد تا ملی‌پوشان کشورمان بتوانند با آمادگی کامل، حضوری پرقدرت در جام‌جهانی داشته باشند.

وی در پایان در خصوص اظهاراتی مبنی بر اینکه بازی با عراق می‌تواند سرنوشت اسکوچیچ را در تیم ملی تغییر دهد، گفت: درست است که اسکوچیچ منتقدان زیادی دارد اما حالا باید از وی حمایت کنیم. اسکوچیچ و بازیکنان نیاز به آرامش دارند بنابراین باید به تیم ملی و کادر فنی روحیه دهیم تا با آمادگی به مصاف حریفان بروند و پیروز بازی‌های حساس شوند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهرداد IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    2 0
    حالا عیارش مشخص شد یا نه هنوز؟؟؟!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس