کد خبر 1268631
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۶
آزمون: دیدار با عراق هیچ‌وقت آسان نبوده است

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: بازی با عراق هیچوقت آسان نبوده و ما کار سختی مقابل آنها داریم.

به گزارش مشرق، «سردار آزمون» دوشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار ایران برابر عراق در مقدماتی جام جهانی قطر اظهار داشت: بازی با عراق هیچوقت آسان نبوده و ما خیلی احترام زیادی به بازیکنان عراق می‌گذاریم. آنها بازیکنان با کیفیتی دارند اما من به شخصه به بازیکنان خودمان خیلی اعتقاد دارم و در کنارشان از بازی کردن لذت می‌برم.

وی ادامه داد: به نظرم بازی خوبی به نظرم می رسد و تمام تلاش خود را می کنیم تا سه امتیاز را بدست آوریم.

آزمون ادامه داد: در مورد آماده بودن من برای بازی قطعا خیلی راضی هستم و فکر می کنم آماده بازی هستم و صد در صد به تیم ملی کمک می کنیم. در بازی های سخت تمرکزمان را بیشتر می کنیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال اضافه کرد: در مورد بازی اول نیز باید بگویم که محروم بودم. بالاخره این بازی اول بود و بازیکنان آمادگی صد در صدی خود را برای بازی نداشتند اما حالا قول می دهم که در بازی با عراق با آمدن دراگان اسکوچیچ به کنار زمین شرایط خیلی فرق خواهد کرد. ما می توانیم با هر تیمی روبرو شویم.

وی در مورد تجربه بازیکنان برای بازی با عراق گفت: به همه تیم ها احترام می گذاریم اما انگیزه بسیار بالایی روبروی حریفان داریم. ما بازیکنان بسیار خوب و جوان‌های باکیفیتی داریم.

آزمون بیان کرد: درست است که سه گل به عراق زدم. این وظیفه من است و امیدوارم فردا نیز کارم را انجام دهم و گلزنی کنم تا ایران بازی را برنده شود.

تیم ملی فوتبال ایران در اولین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی قطر به مصاف سوریه رفت و توانست حریف خود را با یک گل شکست دهد.

شاگردان دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال فردا شب (سه‌شنبه) دومین دیدار خود در دور نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ را مقابل عراق برگزار خواهند کرد. این مسابقه در ورزشگاه خلیفه دوحه و از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به وقت تهران برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس