کد خبر 1267010
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹
رئیسی نمایه

رئیس جمهور در پیامی درگذشت سردار سرافراز، سرلشکر بسیجی دکتر سیدحسن فیروزآبادی مشاور عالی نظامی فرماندهی معظم کل قوا و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، متن پیام دکتر سید ابراهیم رئیسی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت سردار سرافراز سرلشکر بسیجی دکتر سیدحسن فیروزآبادی مشاور عالی نظامی فرماندهی معظم کل قوا و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، موجب اندوه و تاثر عمیق گردید.

این فرمانده بسیجی، متعهد و بااخلاص، سالیان متمادی از زندگی پربار خود را در سنگرهای مختلف خدمتگزاری، پاسداری و دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب و نظام اسلامی سپری کرد و دو دهه در جایگاه ریاست ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، به طور  صادقانه خدمت نمود.

اینجانب این ضایعه را محضر فرماندهی معظم کل قوا، ملت شریف ایران، نیروهای مسلح و همه دوستداران ایشان و به ویژه خاندان ارجمند فیروز آبادی تسلیت گفته و در سالروز شهادت سید الساجدین، از درگاه خداوند متعال برای آن سفر کرده علو درجات و همجواری با همرزمان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسالت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    4 10
    واکسن زده ها هم دارند فوت می کنند . واکسن هاتون یعنی کشک . واکسن هم واکسن های قدیم که یه دفعه کلا آبله را ریشه کن کرد . کلا فلج اطفال را ریشه کن کرد...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس