کدام مقام‌ و شخصیت‌ها درگذشت سرلشکر "فیروزآبادی" را تسلیت گفتند

معاون اول رئیس‌جمهور، وزیر دفاع، وزیر خارجه و فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا (ص) درگذشت رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا را تسلیت گفتند.

به گزارش مشرق، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور نیز در پیامی درگذشت مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

متن پیام معاون اول رئیس‌جمهور به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت سردار مبارز و انقلابی سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام موجب تاسف و تاثر گردید.

تلاش های مجاهدانه و خدمات ارزشمند و نقش تاثیرگذار سرلشکر فیروزآبادی در مسئولیت های مختلف از جمله ریاست ستاد کل نیروهای مسلح در افزایش سطح توانمندهای نیروهای مسلح برای تامین امنیت و اقتدار ملی فراموش ناشدنی و نزد خداوند متعال مأجور است.

ضایعه فقدان این سردار مجاهد اسلام و انقلاب را به مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی)، عموم ملت قدرشناس ایران، فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح، دوستان و بستگان به ویژه خانواده ارجمند ایشان تسلیت می گویم و از خداوند سبحان برای آن فقید سعید رحمت و غفران واسعه الهی و برای بازماندگان معزا صبر و اجر مسألت دارم.

همچنین امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع در پیامی درگذشت سرلشکر بسیجی سید حسن فیروزآبادی را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحمن الرحیم

درگذشت سردار سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروز آبادی باعث تأثر گردید.

این سردار سرافراز اسلام عمر با برکت خود را در فراز و نشیب عصر نورانی انقلاب اسلامی صرف اعتلای نظام مقدس اسلامی و سربلندی و اقتدار نیروهای مسلح نمود.

درگذشت این عزیز گرانقدر را به محضر فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی)، نیروهای مسلح و به خانواده گرامی آن مرحوم و همه همرزمانش تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن پیشکسوت مجاهد، علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت می‌نمائیم.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان نیز در پیامی درگذشت سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی، مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا و  رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

 مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

ارتحال رزمنده بسیجی سردار سرلشکر دکتر سید حسن فیروزآبادی مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا و رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، موجب تاثر عمیق اینجانب و همکارانم در وزارت امور خارجه شد.

وی افزود: مجاهدت های مخلصانه ایشان در هشت سال دفاع مقدس و خدمات مخلصانه او در مسئولیت‌های خطیر به خصوص سال های متمادی ریاست بر ستاد کل نیروهای مسلح ایران اسلامی برای حفاظت از  نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن و مردم عزیزمان و سوابق همکاری مجدانه ایشان در تعامل و ارتباط با دستگاه دیپلماسی برای دفاع و صیانت از منافع و امنیت ملی ایران اسلامی همواره در یاد و خاطر همه دلسوزان و خدمتگزاران ایران اسلامی ماندگار خواهد ماند.

اینجانب ضایعه عروج مرحوم سرلشکر فیروزآبادی را به محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه ای، خانواده معزز و همه همرزمان و یاران بسیجی و ایثارگران سالهای دفاع مقدس تسلیت عرض می کنم و برای آن رزمنده و ایثارگر سفر کرده، غفران و رحمت واسعه الهی و همجواری با همرزمان شهیدش و شهدای کربلا مسئلت می کنم.

احمد وحیدی وزیر کشور نیز با صدور پیامی، درگذشت تأثر برانگیز سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی، مشاور عالی مقام معظم رهبری را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است؛ 

«بسم الله الرحمن الرحیم

من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه

درگذشت سرلشکر بسیجی دکتر سیدحسن فیروزآبادی مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا که یک عمر در راه اعتلای ارزش های اسلامی، میدان پر مشقت و سراسر ابتلای جهاد فی سبیل الله را برگزید و قریب به ۳ دهه ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را اداره و عقبه ای هوشمند برای هماهنگی و ساماندهی امور قوای نظامی و انتظامی ایران سرفراز فراهم ساخت، اندوهی بزرگ و فقدانی تأثر آور است.

آن سردار عالیقدر که از رجال ریشه دار و از السابقون انقلاب اسلامی بود، در مقطع حیات امام راحل عظیم الشأن، در جریان پیروزی انقلاب اسلامی و در حماسه دفاع مقدس و همچنین در دوران زعامت مقام معظم رهبری، جانانه در عرصه تحقق و اجرای رهنمودهای رهبری انقلاب اسلامی و دفاع از کیان و امنیت کشور و آرامش و آسایش مردم  قدم نهاد و مردانه و بی ریا و خالصانه و بی ادعا در این میدان استقامت کرد.

تردید ندارم مجاهدات و زحمات و تلاش های مخلصانه آن برادر پر ارج  که ثمره آن از جمله در  هماهنگی، هم‌افزایی و یکپارچگی بین نیروهای مسلح کشور برای صیانت از تمامیت ارضی، منافع ملی و ارزش های انقلاب اسلامی، آشکار است، در محضر پرودگار رب العالمین، محفوظ و مثبوت و ان شاالله مایه آسایش و آرامش جاودان آن یار سفر کرده خواهد بود.

با احترام به یک عمر مجاهدت برادر بسیجی، سرلشگر فقید سید حسن فیروزآبادی، این اندوه بزرگ را به حضور فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی)، خانواده مکرم ایشان، دوستان و یاران و همسنگران و عموم  نیروهای مسلح تسلیت عرض می نمایم.

از خدای بزرگ، رحمت و   رضوان الهی، حشر با ابرار و اولیاء الهی و شفاعت مقبول حضرت سید الشهدا اباعبدالله الحسین علیه السلام را برای آن هم‌سنگر پیشکسوت و صبر و اجر برای بازماندگان مسئلت دارم.

شهردار تهران نیز در پیامی درگذشت سردار سرلشکر بسیجی دکتر سیدحسن فیروزآبادی را تسلیت گفت.

در پیام علیرضا زاکانی آمده است:

درگذشت سردار سرلشکر بسیجی دکتر سیدحسن فیروزآبادی موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.

بی شک چهار دهه خدمات و زحمات ارزنده ایشان در عرصه‌های مختلف در ذهن و یاد ملت ایران ماندگار خواهد بود.

ضایعه فقدان ایشان را به محضر مقام معظم رهبری خانواده محترم، فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح ایران اسلامی تسلیت عرض نموده ضمن طلب غفران الهی برای آن فقید سعید برای بازماندگان ایشان صبر جمیل و اجر جزیل را مسئلت دارم.

مشاور بین‌الملل رهبر معظم انقلاب در پیامی درگذشت درگذشت سرلشکر سید حسن فیروز آبادی را تسلیت گفت. 

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت سردار سرلشکر بسیجی مجاهد دکتر سید حسن فیروز آبادی موجب  تاثر و تاسف فراوان گردید.

تلاش‌های مجاهدانه، خدمات ارزشمند و نقش تاثیرگذار ایشان در مسئولیت‌های مختلف از جمله ریاست ستاد کل نیروهای مسلح در افزایش سطح توانمندی ها در راستای تامین امنیت و اقتدار ملی  فراموش ناشدنی است.

ضایعه فقدان این سردار بزرگ ایران اسلامی  را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، نیروهای مسلح، خانواده گرامی و همه همرزمان آن مرحوم تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.

سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا (ص) نیز در پیامی درگذشت سرلشکر سید حسن فیروز آبادی را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت سردار سرلشکر بسجی دکتر سید حسن فیروزآبادی مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام که عمری را در راه اعتلای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران سپری نمود باعث اندوه و تأثیر فراوان شد.

ایشان طی چهار دهه انقلاب اسلامی همواره در سنگرهای مهم و مسئولیت‌های محوله مخلصانه و با درایت ایفای نقش نمود ازجمله می‌توان به هشت سال دفاع مقدس و 27 سال ریاست ستاد کل نیروهای مسلح اشاره کرد که باعث هماهنگی و هم افزایی هر چه بیشتر دربین ارکان نیروهای مسلح و دفاع و پاسداری از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گردید.

درگذشت این سردار بزرگوار را به محضر فرمانده معظم کل قوا اامام خامنه‌ای (مد ظله العالی) و خانواده مکرم ایشان و آحاد فرماندهان و کارکنان عزیز نیروهای مسلح تسلیت عرض نموده و امید واثق دارم روح آن فقید سعید در جوار حضرات معصومین علیهم السلام از رحمت واسعه الهی متنعم خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    3 2
    خدا رحمتش کنه
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    3 1
    خدا رحمتش کنه
  • امیر IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    1 2
    انشاءالله خداوند سبحان او را شامل رحمت و مغفرت ابدی خودش قرار دهد و روح و روانش در آرامش ابدی قرارگیرد و به بازماندگان آن عزیز سفر کرده صبر جلیل اعطا کند آمین
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    1 1
    روحش شاد و یادش گرامی باد اجر زحمات دفاع مقدس را از مولایش امام حسین (ع) بگیرد
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    0 0
    ....
  • IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    2 1
    یه سؤال آیا ایشون واکسن زده بود؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس