دیدار

رئیس جمهور با بیان اینکه کپرنشینی به هیچ وجه شکل مطلوبی برای زندگی و وضعیت مطلوبی برای مردم نیست، گفت: دولت با همکاری سپاه منطقه را ساماندهی می‌کنند.

به گزارش مشرق، سید ابراهیم رئیسی در ادامه بازدیدهای میدانی خود در نخستین روز از سفر استانی سیستان و بلوچستان به منطقه محروم «مرادآباد» چابهار رفت واز طرح ساماندهی مسکن کپرنشینان این منطقه و روند پیشرفت کار پروژه ساخت یک هزار واحد مسکونی برای محرومان بازدید کرد.

وی پس از بازدید از پروژه یک هزار واحدی مسکن و گفت و گو با دست اندرکاران آن، با حضور در منطقه کپرنشینی «مرادآباد» به طور مستقیم با مردم این منطقه محروم به گفت و گو نشست و از نزدیک از مشکلات و نارسایی‌های این منطقه مطلع شد.

رئیس جمهور ساماندهی وضعیت مسکن ساکنان محله محروم مرادآباد را مورد تاکید قرار داد و گفت: کپرنشینی به هیچ وجه شکل مطلوبی برای زندگی و وضعیت مطلوبی برای مردم نیست و سامان دادن وضعیت این بخش از هموطنان‌مان بسیار اقدام پسندیده‌ای است که برای مجریان و بانیان آن برکات دنیوی و اخروی فراوانی دارد.

وی با قدردانی از خدمات و اقدامات ارزشمند و خداپسندانه مجموعه بسیج و سپاه در بخش‌های مختلف از جمله ساخت مسکن برای محرومان جامعه اظهار داشت: وزیر راه و شهرسازی در دولت با همکاری نیروهای بسیجی و سپاهی برای کمک به بهبود وضعیت معیشت و زندگی مستضعفین و محرومین سیستان و بلوچستان از هیچ اقدام و خدمتی فروگذار نخواهند کرد.

گفتنی است، در این بازدید مقرر شد درخصوص چگونگی تسریع در ساماندهی وضعیت این منطقه محروم در جلسه شورای اداری استان سیستان و بلوچستان تصمیم گیری شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    1 0
    تا ساخت خونه کانکس بدین
  • ایرانی IR ۰۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    0 0
    چه حرف زیبایی
  • IR ۰۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    0 0
    خیلی از کپرنشین ها پاکستانی و افغانی هستن. در سیستان و بلوچستان اول مسئله شناسنامه را باید حل کرد تا همه مردم شناسنامه دار بشوند.پس از آن معلوم خواهد شد که افراد بدون شناسنامه مهاجرین غیرقانونی از افغانستان یا پاکستان هستند
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    1 0
    دم جناب رئیسی گرم ، فکر کن جمعه صبح باشه جای گیر کردن تو ترافیک رختخواب یا رفتن کوه و عکس سلفی با این و اون گرفتن بری ازین مناطق دیدن کنی و به درد دل مردم کنی خودش خیلی پیشرفته!!!!
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    1 0
    ضمن تشکر از جناب دکتر رئیسی، انتظار ما از رئیس جمهور محترم این است که وقت عمل است، حرف زدن به تنهایی کافی نیست. از گفتن کلماتی نظیر باید بشود، اگر بشود خسته شدیم. بازدید از مناطق محروم و دلداری مردم مستضعف خوب است، اما مشکلات این مملکت بایستی ریشه ای حل شود. کاهش نرخ تورم، جلوگیری از سقوط هر روزه ارزش پول ملی و تجدید نظر در سیاست‌های خارجی و جذب سرمایه های خارجی می تواند بخشی از رفع مشکلات باشد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس