سفر رئیس جمهور

رئیس جمهور گفت: امیدواریم در این دولت گام های مهمی برای رفع مشکلات سیستان و بلوچستان برداشته شود.

به گزارش مشرق، رئیس جمهور در دومین سفر استانی خود بدون اعلام قبلی از طریق فرودگاه کُنارک وارد شهرستان چابهار در جنوب استان سیستان و بلوچستان شد. ‌

سیدابراهیم رئیسی در بدو ورود مورد استقبال استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولان این استان قرار گرفت.

در این سفر دو روزه تعدادی وزیران دولت سیزدهم، رئیسی را همراهی می‌کنند و قرار است پس از بازدید از برخی مناطق کنارک و چابهار از مناطق مختلف استان بازدید کنند.

نمی‌توان واژه محروم را برای سیستان و بلوچستان به کار برد

رئیس جمهور در فرودگاه کنارک در جمع خبرنگاران سفر به استانها را یکی از برنامه‌های دولت عنوان کرد و اظهار داشت: حضور رئیس جمهور در استان‌ها از باب آشنایی با مسائل و مشکلات مردم، مدیران، مناطق و به ویژه شناخت ظرفیت های اقتصادی. است.

رئیسی با بیان اینکه بعد از انقلاب کارهای فراوانی برای توسعه سیستان و بلوچستان صورت گرفته است اما تا نقطه مطلوب هنوز فاصله فراوانی داریم، افزود: امیدواریم در این دولت با همکارای مردم، جوانان فعال استان، سرمایه‌گذاران و کارآفرینان گام‌های مهمی برای رفع مشکلات سیستان و بلوچستان برداشته شود.

وی ‌ایجاد اشتغال و رونق تولید را یکی از برنامه‌های دولت سیزدهم دانست و تصریح کرد: تلاش داریم برای رفع بیکاری، ایجاد اشتغال و مسائل فرهنگی و اجتماعی سیستان و بلوچستان که از استان‌های مهم کشور محسوب می‌شود گام‌های مهمی برداریم.

رئیس جمهور با بیان اینکه نمی‌توان واژه محروم را برای سیستان و بلوچستان به کار برد، خاطرنشان کرد: با وجود برخورداری سیستان و بلوچستان، این استان محرومیت‌هایی دارد که می‌توان با تلاش همه ‌مسئولان، دولت و پیگیری دولتمردان گام‌های جدیدی برای رفع محرومیت برداریم.

بازدید ‌رئیس جمهور از اسکله صیادی کُنارک ‌

 ‌رئیسی رئیس ‌در بدو ورود به چابهار به اسکله صیادی کنارک رفت و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف آن با صیادان و ماهیگیران حاضر در این اسکله صیادی گفت و گو کرد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    0 0
    استاندار سیستان و بلوچستان مثل وزرات نباشه
    • IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
      0 0
      قرار نیست اون هایی که ما می پسندیم بهترین گزینه یا گزینه خوبی برای وزارت باشند؛ آنچه که آیت الله رئیسی صلاح دونستند این کابینه بود و قرار نیست....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس