کد خبر 1266845
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۵
رئیس جمهور

رئیس جمهور پنج شنبه شب باحضور در مزار شهدای مدافع امنیت چابهار،با قرائت فاتحه به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.

به گزارش مشرق، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور پنج شنبه شب باحضور در مزار شهدای مدافع امنیت چابهار، با قرائت فاتحه به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.

وی پس از ادای احترام به مقام شهدا، تاکید کرد: بدون تردید نقش شهدای مدافع امنیت در ایجاد امنیت و آرامش برای منطقه بسیار مهم و کلیدی است و به خانواده‌های محترم این شهیدان گرانقدر می‌گویم که درست است فرزندان شما شهید شدند، اما شهادت آنان برای منطقه، کشور و نظام جمهوری اسلامی بسیار امنیت‌آفرین بوده و نقش آنان در ایجاد امنیت و آرامش در کسوت و جایگاه شهادت کمتر از زمان حیات‌شان نیست.

رئیس جمهور با ادای احترام به همه شهدا و ایثارگران کشور و خانواده‌های این عزیزان اظهارداشت: مدافعان امنیت و مرزبانان در منظومه فکری ما و در سیره و گفتار امامان بزرگوار جایگاه و مقام بسیار رفیعی دارند و باید همواره نسبت به آنان ادای احترام کنیم.

رئیسی افزود: پیام شهدا همواره در فضای ایران اسلامی طنین انداز است واگر کسی گوش شنوا داشته باشد، حتما پیام آنها را که پیام خداخواهی، حق‌خواهی، توجه به مردم، ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار و دشمنان، خدمت به مردم و گره‌کشایی از کار مردم است، می‌شنود.

رئیس جمهور از خداوند خواست که وی و مردم ایران را همواره قدردان شهدا قرار داده و توفیق شناخت راه شهدا و گام نهادن در این مسیر را به ایشان عطا کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمدبهرامى بلوچ IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    1 0
    ضمن خيرمقدم رئيس جمهورمحبوب ومردمى به شهرچابهار اولين بندراقيانوسى ايران درشهرچابهار پمپ بنزين ترمينال كه درخروجى چابهارقراردارد وخدمات توضيح نفتگازبه كاميونهاى حمل ونقل كشور وبنزين به خودروهارا انجام ميدهدولى متاسفانه باوجودتاكيدوسفارش ويژه مديركل منطقه به رئيس ناحيه شهرچابهاروخريدموادنفتى ازطرف جايگاه كه خدمات شبانه روزى به مردم انجام شود رئيس ناحيه چابهار براى ارسال موادنفتى ممانعت ميكند كه باعث صف هاى طولانى وخواب ده ساعت رانندگان زحمت كش شده است وازطرفى كندشدن تخليه پنج كشتى وحمل كالاشده است امروزبازهم مسئولين مثل رئيس ناحيه نفت چابهارمثل دولت گذشته موانع حركت وپيشرفت شده است لذا هرچى سريعتر پيگيرى شودتامردم دراين استان بيش ازاين زجرنكشند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس